En omdat het nooit normaal kan...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik heb in november m'n eerste wedstrijdje gereden met 1 winstpunt en ga komende donderdag weer.
 Ik heb in november m'n eerste wedstrijdje gereden met 1 winstpunt en ga komende donderdag weer.  

MonteKarlo schreef:Roosjenat Dankjewel!
En wow, je hebt echt veel haha! Pas het allemaal in je kasten ?
Blue_Berry Ja leuk he! Dankjewel
Haha, daar heb je gelijk in, die link heeft hij helaas nog niet gelegd

Helaas. Binnenkort instructrice er weer bij halen, want ik weet niet wat ze precies doet. Het kan twee dingen zijn, of lichamelijk iets wat niet lekker zit of echt puur testen hoe ver ze kan gaan. Ik verwacht eerder het tweede omdat ze het alleen doet als ik erop zit, met en zonder zadel. Aan de longe en dubbele longe doet ze het allemaal super goed.
 Helaas. Binnenkort instructrice er weer bij halen, want ik weet niet wat ze precies doet. Het kan twee dingen zijn, of lichamelijk iets wat niet lekker zit of echt puur testen hoe ver ze kan gaan. Ik verwacht eerder het tweede omdat ze het alleen doet als ik erop zit, met en zonder zadel. Aan de longe en dubbele longe doet ze het allemaal super goed.

HiFive5 schreef:Roosjenat, dat zijn er veel zeg :-o ik dacht dat ik al veel gerief had
Montekarlo wat een knapperd heb jij zeg, het ziet er daar vooral koud uit
Hier al een week niet deftig op mijn paard gezeten. Piste ligt er bij zoals een moeras. Het trailerladen gaat wel goed. ze wandelt er al netjes in. 1 probleem, zodra we rijden flipt ze

geen spectaculaire foto's maar een hele verbetering t.a.v 2 maanden geleden. We proberen nu langzaam aan meer te gaan oprichten namelijk.
 geen spectaculaire foto's maar een hele verbetering t.a.v 2 maanden geleden. We proberen nu langzaam aan meer te gaan oprichten namelijk. 

Joltsje schreef:Ziet er netjes uit blue berry.
De foto die jij fijn vindt, vind ik qua halshouding ook super netjes.
Op de eerste foto lijkt het net of heb je de slof er aan, ik zou al bijna commentaar geven. Maar hij zit er niet aan toen ik goed keek
 ik heb mijn handen vol aan 2 teugels en zou niet moeten denken aan 4
 ik heb mijn handen vol aan 2 teugels en zou niet moeten denken aan 4   nee zonder grappen ik hou totaal niet van hulpteugels en bij hem is het helemaal niet nodig gelukkig. Vind je hem niet wat lang worden op die screen? qua halshouding?
 nee zonder grappen ik hou totaal niet van hulpteugels en bij hem is het helemaal niet nodig gelukkig. Vind je hem niet wat lang worden op die screen? qua halshouding?                                                         
 Zondag hebben we ook weer les! Als het binnenbak verhaal een succes is, dan wil ik dat wat vaker gaan doen. Een vriendin gaat mee met camera, dus alles wordt vastgelegd voor het geval dat
 Zondag hebben we ook weer les! Als het binnenbak verhaal een succes is, dan wil ik dat wat vaker gaan doen. Een vriendin gaat mee met camera, dus alles wordt vastgelegd voor het geval dat