[HK] Wedstrijd springende bokkers II

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 14:53

paljaslaura schreef:
Wat een leukerd gomir!

Over hengsten kan ik niet mee praten :) Gaan jullie d'r weer eentje bijnemen Elys?

Ja daar rij ik nu mee Marijke. Maar vind Ariat schoenen nogal slechte kwaliteit hebben. Ik verzorg ze echt goed en zat na twee maanden al weer scheurtjes in. Wel nieuwe gekregen gelukkig maar ben daar dus een beetje klaar mee haha vandaar dat ik dan naar laarzen zit te kijken. Chaps zijn ondertussen ook wel aan vervanging toe :P

Heb ik ook last van met de Ariat schoenen.. de ouden waren van betere kwaliteit dan de nieuwen heb ik het idee. Ik stap nu over op deze schoenen: http://www.ej.nl/ruiter/laarzen-schoene ... _4353.html vriendin van mij heeft ze een tijdje geleden aangeschaft en heel tevreden over, lijken beter en sterker dan de Ariat.

Change3x

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 14:59

We willen wel graag een veulen maar als er nu niks is kan het volgend jaar of een andere keer ook nog. Of helemaal niet. :')

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 17:17

Een korte reactie van mij, zit op m'n telefoon.

Laura, ik heb dat ook met Ariat.. Ik blijf ze alleen wel kopen haha. Vind het echt heerlijke schoenen. Verder heb ik geen verstand van laarzen met een kleine kuit. Maar juist omdat je niet in de "standaard" maten valt raad ik je ook zeker aan naar uitverkoop te kijken! Of zo'n actie van de EJ of Divoza. Al weet ik niet of dat ook op laarzen is..

Leane, spring je zaterdag in Woudenberg? :D Welke dag rij je volgende week? Of doe je niet mee met het wilde varken? Hoe gaat het met je vriend en springen? Vertrouwen weer een beetje terug? :)

Qua hengsten kan ik je geen advies geven Change3x..

Ik weet niet meer wie het plaatste maar dat paard met die stippen! <3 Wat mega leuk!
En Gomir ik vind Idem Dito ook echt een prachtig paard! Moet je die verkopen?

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 17:59

Dat paard met die stippen plaatste mijn zusje Goldie! Fantastische merrie die nu na een sportcarrière de fokkerij in mag :j En de komende maanden gezellig bij goldie gaat logeren :D

Idem Dito is nog in eigendom van de fokker, maar die heeft geen tijd om met hem aan de slag te gaan en vanuit de wei verkopen als ze aan de andere kant van het land staan wil niet zo handig. Wij gaan hem mooi mak maken en wat foto- en videomateriaal verzorgen zodat hij straks verkocht kan worden.

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 18:47

Anne_GTI schreef:
Zondag toch maar opgegeven voor Broekland. Toch nog iets van cross voor de vos.

Hee leuk! Ik doe zondag ook mee! Hoelaat moet je?

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 20:50

Leuk Elys!

Die tonics hoor ik idd goede verhalen over. Die ga ik volgende keer denk ik ook maar nemen dan ..

Net springles met Mickey gehad. Was in het begin echt niet te rijden. Sprong uiteindelijk wel heel fijn gelukkig.
Vrouw stond te kijken en dr dochter was op haar pony aan het rijden en die vinden Mickey echt fantastisch. Instructeur stond met ze te praten en zei later dat ik 'm zo verkocht had aan ze :')
Maar ik weet nog niet wat ik met 'm ga doen. En zolang ik twijfel hou ik hem lekker zelf :)

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 22:08

Elitedeux schreef:
Anne_GTI schreef:
Zondag toch maar opgegeven voor Broekland. Toch nog iets van cross voor de vos.

Hee leuk! Ik doe zondag ook mee! Hoelaat moet je?

Als 1e van de laatste groep om 15.10

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 22:51

Ik heb vanavond 2 rondjes bb 80 gesprongen met mn vosaap. Ze doet het zo leuk. Tempo lag wel iets hoog, zeker in het 2e rondje maar ben zeker niet ontevreden.
Pino ook 2 rondjes mee gesprongen. Eerste rondje 80. Toen ik binnen kwam was de eerste vraav al 'wat rij je normaal met hem? Euh ja.... verhaal uitgelegd dat vertrouwen weg is en ik gewoon een fijn rondje wil springen zonder dat ik ga jagen om er maar overheen te komen. Rondje ging eigenlijk best fijn. En hij snapte mn probleem ook wel. 2e rondje 1 stop omdat er een blok onder stond maar denk dat ik onbewust stopte met rijden en hij er met een schuin oog naar keek. Denk dat het toen op 90/100 stond.
In ieder geval wel een fijn gevoel aan over gehouden! En dat vond ik toch wel het belangrijkste :) op naar de officiele BB met apekop. En pino lekker een rondje B volgende week.

xsensibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-16 13:09

pfoeh dit topich valt echt niet bij te houden, moet 5 pagina's bij lezen :=

ninahaakk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-16 14:18

Ik ook weer even bij gelezen, vorige week in Nijkerk totaal niet fijn gereden.. zaterdag een nieuwe poging in Putten en vanavond weer springles van Lammert.

Eventjes terug over de laarzen, ik heb laatst trouwens echt super geluk gehad. Was de laatste tijd marktplaats al een beetje in de gaten aan het houden en ik zag de Niro's voorbij komen die met opmeten etc. leken te moeten passen. Toen ze bezorgd werden pasten ze echt perfect! <3

@vibabu Fijn dat je er een fijn gevoel aan over hebt gehouden, uiteindelijk toch het belangrijkste! :)

Gaat één van jullie nog mee doen met de Ride en Run 29 oktober in Ermelo? Ik ga corrie zaterdag toch ook echt scheren, krijgt echt een dikke vacht..

SimonDesteny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-16 15:17

Net maar even gebeld over de deken die ik had besteld, hij was nog niet binnen.
Blijkt het dat ze hem verkeerd hebben ingevoerd,en is hij niet meer uit voorraad leverbaar. :+
Kreeg ik een mooi aanbod voor een andere deken, die ik morgen kan ophalen, eindelijk. :D

@paljaslaura Ik ben heel blij met mijn Tonics! :o

@vibabu Fijn dat je er toch een goed gevoel aan over hebt gehouden!

Die vacht gaat nu wel snel, haha
Onze pony's hebben ook alweer een dik pak erop zitten.
Mijn paard valt gelukkig nog mee, maar die moet ik over een poosje vast ook wel scheren, ben benieuwd hoe hij dat gaat vinden, soms is het toch best wel een stresskip :+

Lily5701

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-16 15:53

*\o/*

Draver_DirkJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-16 22:07

Morgen richting Geldrop Hippique, hotel geboekt en morgen nog even relaxen en kijken bij de dochters van mijn vriendin. Zaterdag en zondag M-C met Lindsey en ZZ-D met Dirk. We hebben er zin in.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 10:08

Succes allemaal dit weekend. Ik ben gister terug gekomen van vakantie dus ga ze vandaag maar weer eens zadelne. Dit weekend de kunst afkijken in Boekelo en volgend weekend zelf starten in Diepenheim.

benthevigox

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 10:36

Hebben jullie die van jullie al geschoren ?

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 10:38

Klinkt als een goed weekend Draver_Dirk! Succes alvast en veel plezier. :)

Carola nog wat gehoord van eventuele geïnteresseerde in Vosje behalve van mij natuurlijk. :D en hoe gaat je jonkie? Daar nog iets mee op de planning staan?

Wij starten morgen voor het eerst 2x B in plaats van eerst een rondje BB. Ben benieuwd! En maandag op het wilde varken.

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 11:28

benthevigox schreef:

Nog niet, twijfel nog of ik ze dit weekend al scheer of uitstel tot eind oktober. Ze hebben toch al wat een vacht gekregen en ik vind het gewoon weg niet mooi :P Wel heeft het ene paard nu een mooie roodachtige bruine gloed.

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 11:29

benthevigox schreef:

Mijne wordt binnenkort geschoren. Heb nog geen reactie van degene die het gaat doen maar het liefst zo snel mogelijk haha.

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 11:44

Welkom terug Carola :)

Cas wordt denk ik wel snel al geschoren :')

Cas had gisteren goed gelopen in Tolbert, mooi foutloos rondje :D
Afbeelding
Gekke merrie is zo vreselijk blij zodra ze mag springen, die oortjes <3
Voor de oplettende kijker, gomir is ook te spotten op de foto _O-

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 12:14

Mooie foto! Bij mij loopt hij iedere keer vast halverwege het B, kan gup en candor dus ook niet zien :n
En cas moet idd snel uit de vacht, even zien wanneer ik tijd heb!

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 12:32

Succes Draverdirk!
Leuk Nann! Succes alvast!
Mooie foto goldie!

Ik heb nog niet geschoren maar Mickey word binnenkort wel gedaan. Die is al richting teddybeer aan het gaan haha

Vriendin had foto's gemaakt van m'n les met Gismo maandag. Hij doet het zoo goed <3
Afbeelding

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 12:47

Laura ik zag net dat Gismo een Lexicon is! Vriendin van mij geeft ook een Lexicon, heeft gij ook zo'n mega galop?

Leuke foto Goldie! Ze ziet er ook blij uit :D

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 13:35

Wat ziet hij er goed uit Laura!

Gave foto zeg! Is dat M?

Heb braaf alles bijgelezen, laptop was kapot en had alleen telefoon maar dat werkt echt niet om te reageren zeg pff..

Haddy is maandag geschoren, echt blij mee. Had al best een vachtje gemaakt. Morgenavond rijden we een spring clinic mee van m'n vorige instructeur met witje. Ben benieuwd hoe het gaat en wat hij van Haddy vind. :j

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 13:53

Vind de foto ook heel gaaf, ze doen het super samen. Is trouwens L :)

Gismo ziet er goed uit Laura!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 14:05

Hij wordt leuk Laura!

Mijn paarden inmiddels ook naar voren weten te toveren bij de foto's van gister. Mooi begin van het indoor seizoen met 4 van de 4 rondjes foutloos :D
Afbeelding
Afbeelding