Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
IlBuono schreef:Hier slecht nieuwsBuono staat nog mank en toen de dierenarts voor een ander paard kwam heeft ie hem even bekeken en helaas nog heel onregelematig rechts vanvoor...
Opnieuw inspuiten heeft geen zin en een operatie vinden we zelf echt geen goed idee dus nog een paar weken aankijken en anders heeft hij zijn pensioen verdiend...
lina1998 schreef:Maar weetje wat het is als het dan goed gaat heb je echt waar van je werk!
Je hebt er nog niet zo lang (toch?) komt vast helemaal goed. Misschien ben je (onbewust) gewoon te vaak onzeker en heeft ze duidelijker leiding nodig (ik zeg maar wat hoor) met de juiste begeleiding, een hoop geduld en een berg vertrouwen kom je echt ver!
'Je bontje' staat trouwens bij mij op stal
lina1998 schreef:Ja lijkt mee een goed idee!
Mijn paarden staan naast winnie op stal, die ken je ook wel denk ik.
Ik ga trailerladen oefenen vandaag en dan maar een rondje rijden denk ik, lekker in de binnenbak deze keer.
. Die is van Diana & Bibbi is dan van Babette(haar dochter). Wat grappig, de paardenwereld is zo klein soms haha.
wel even fijn getraind maar we zouden eigenlijk naar de cross gaan maar met dit weer toch maar niet

IlBuono schreef:Hier slecht nieuwsBuono staat nog mank en toen de dierenarts voor een ander paard kwam heeft ie hem even bekeken en helaas nog heel onregelematig rechts vanvoor...
Opnieuw inspuiten heeft geen zin en een operatie vinden we zelf echt geen goed idee dus nog een paar weken aankijken en anders heeft hij zijn pensioen verdiend...

vandaag normaal ook rijden maar het is hier zo slecht weer
normaal trek ik me dat niet aan
maar... het is echt aan het stormen hier 

(hij heeft geen eczeem maar is allergisch aan muggensteken
)

het is echt wel erg nu
Jammer genoeg hebben we thuis wat probleempjes dus er zal wel een nieuwe komen maar waarschijnlijk zo goedkoop mogelijk dus zal er wel veel werk insteken.. maarja Buono blijft op de wei op de stal waar hij al 10 jaar staat samen met zijn oude vriendin die ik van haar pensioen geniet! Ik heb voor de komende weken al mijn vakantie-paardje door een vriendin haar examens, als het droog is rijd ik sowieso een bijrijdpaardje bij en er komen ook weer ponystages op stal aan dus voorlopig heb ik het nog wel even druk en zal ik hem niet zo fel missen... In de zomer gaan we wel lekker samen buiten maar dan stappen want kan hem toch niet helemaal niet meer rijden

we hebben er zin in! L2 debuuut IlBuono schreef:Gelukkig ben ik ook een smiley fan Kaat![]()
Hij is nu 19 dus zou toch volgend jaar op z'n pensioen mogen... het steekt gewoon dat hij net echt op zijn allerbeste (ook wel z'n maximum) liepJammer genoeg hebben we thuis wat probleempjes dus er zal wel een nieuwe komen maar waarschijnlijk zo goedkoop mogelijk dus zal er wel veel werk insteken.. maarja Buono blijft op de wei op de stal waar hij al 10 jaar staat samen met zijn oude vriendin die ik van haar pensioen geniet! Ik heb voor de komende weken al mijn vakantie-paardje door een vriendin haar examens, als het droog is rijd ik sowieso een bijrijdpaardje bij en er komen ook weer ponystages op stal aan dus voorlopig heb ik het nog wel even druk en zal ik hem niet zo fel missen... In de zomer gaan we wel lekker samen buiten maar dan stappen want kan hem toch niet helemaal niet meer rijden
gelukkig dat je wel oed wat te doen hebt 
zo goedkoop mogelijk een goed dressuur paard vinden
niet simpel!
. Woensdag ga ik echt na school erop, want ik vind dit ook sneu voor haar.