[HK]Jonge wedstrijdruiters

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

matedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 21:33

Oefff pijnlijk! Sterktw met de spierpijn alvast...

Jaaa het is soms heerlijk ontspannen!!

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 03:09

IlBuono schreef:
Hier slecht nieuws ;( Buono staat nog mank en toen de dierenarts voor een ander paard kwam heeft ie hem even bekeken en helaas nog heel onregelematig rechts vanvoor...
Opnieuw inspuiten heeft geen zin en een operatie vinden we zelf echt geen goed idee dus nog een paar weken aankijken en anders heeft hij zijn pensioen verdiend...
;(

Och jeetje... Sterkte zeg!

Hillady

Re: [HK]Jonge wedstrijdruiters

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 03:11

Inderdaad. Sterkte met de spierpijn!
De reden dat ik nu nog reageer is omdat ik denk dat ik ziek ben. Heb hele nare/rare dromen, voel me totaal niet lekker en heb nog geen seconde goed geslapen :n

cindy1000

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 06:34

Ik had het best wel druk met school en cylana dus geen tijd om hier te reageren. Maaar vandaag 2 wp'jes binnengesleept, 184&186 punten en daar mee nu officieel Z1 startgeregdigd! Super trots op mn topper! :D

lina1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 08:55

cindy1000 schreef:
Ik had het best wel druk met school en cylana dus geen tijd om hier te reageren. Maaar vandaag 2 wp'jes binnengesleept, 184&186 punten en daar mee nu officieel Z1 startgeregdigd! Super trots op mn topper! :D

Gefeliciteerd!!

lina1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 08:55

Hillady schreef:
Inderdaad. Sterkte met de spierpijn!
De reden dat ik nu nog reageer is omdat ik denk dat ik ziek ben. Heb hele nare/rare dromen, voel me totaal niet lekker en heb nog geen seconde goed geslapen :n

Beterschap :(:)

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 08:57

cindy1000 schreef:

Gefeliciteerd!!

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 12:03

lina1998 schreef:
Maar weetje wat het is als het dan goed gaat heb je echt waar van je werk!
Je hebt er nog niet zo lang (toch?) komt vast helemaal goed. Misschien ben je (onbewust) gewoon te vaak onzeker en heeft ze duidelijker leiding nodig (ik zeg maar wat hoor :o) met de juiste begeleiding, een hoop geduld en een berg vertrouwen kom je echt ver!

'Je bontje' staat trouwens bij mij op stal :P

Ja dat is waar.. Maar ik had zo'n band met Bibbi dat ik afentoe echt denk van kon ze maar groter groeien.. En nee heb haar nu ehm sinds november ofzo, dus valt inderdaad heel erg mee. En wat je zegt over onzekerheid kan ontzettend kloppen, ik ben ook niet zo zeker van mezelf maar dat komt langzaam terug.

Wat onwijs leuk! Ben al een keer langsgeweest bij m'n bontje Bieb, het gaat echt goed met haar! Binnenkort weer een keer langs dan krijg ik een armbandje met haar staartharen.

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 12:04

Straks misschien maar even longeren met paardlief, voel me niet zo lekker(beetje verdrietig ofzo.. gewoon niet goed). Donderdag & vrijdag heeft tijd gehad om te rijden, gisteren helaas ook niet.. Ze rijd dus al een tijdje niet meer dus ga haar denk ik straks even longeren dat ze haar energie kwijt kan..

lina1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 12:23

Ja lijkt mee een goed idee!
Mijn paarden staan naast winnie op stal, die ken je ook wel denk ik.

Ik ga trailerladen oefenen vandaag en dan maar een rondje rijden denk ik, lekker in de binnenbak deze keer.

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 12:26

lina1998 schreef:
Ja lijkt mee een goed idee!
Mijn paarden staan naast winnie op stal, die ken je ook wel denk ik.

Ik ga trailerladen oefenen vandaag en dan maar een rondje rijden denk ik, lekker in de binnenbak deze keer.

Ja Winnie <3 . Die is van Diana & Bibbi is dan van Babette(haar dochter). Wat grappig, de paardenwereld is zo klein soms haha.

Pff ik heb echt geen zin.. Daarom ben ik ook niet gaan rijden(Vera gaat dan kloten omdat ze natuurlijk spiegelt en dat wil ik haar niet aandoen)

aniek_joefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 12:28

Hier is het echt pokkeweer :( wel even fijn getraind maar we zouden eigenlijk naar de cross gaan maar met dit weer toch maar niet :(

_bokworst

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 14:01

Gefeliciteerd! Heb je al een z1 debuut gepland?

En ja ik heet Lisa hahaha *\o/*

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 15:21

IlBuono schreef:
Hier slecht nieuws ;( Buono staat nog mank en toen de dierenarts voor een ander paard kwam heeft ie hem even bekeken en helaas nog heel onregelematig rechts vanvoor...
Opnieuw inspuiten heeft geen zin en een operatie vinden we zelf echt geen goed idee dus nog een paar weken aankijken en anders heeft hij zijn pensioen verdiend...
;(

aah nee wat balen :( :n :n
dat is helemaal niet fijn. Hoe oud is hij nu? en kijken naar een nieuwe topper dan?

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 15:24

cindy1000 schreef:

Top!!! *\o/* *\o/*
Gefeliciteerd! *\o/*

cindy1000

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 15:25

_bokworst schreef:
Gefeliciteerd! Heb je al een z1 debuut gepland?

En ja ik heet Lisa hahaha *\o/*

Jaja het debuut staat 2 mei gepland :D heb ik mooi nog even de tijd om te trainen en alles perfect te krijgen, of iets in die buurt :')

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 15:30

Hier heb ik gister heerlijk gereden en dat ging lekker goed :D vandaag normaal ook rijden maar het is hier zo slecht weer :n normaal trek ik me dat niet aan :n maar... het is echt aan het stormen hier :')
en ik ben al ziek :n
Voor de rest zit ik te popelen op een wedstrijd hee! ik wil zo graag weer eens gaan en kijken wat het op wedstrijd nu verbeterd is :+
helaas helaas staat er op het moment niet meteen eentje in de buurt op de planning ;( :n

wel is Amigo's eczeemdeken binnengekomen :D (hij heeft geen eczeem maar is allergisch aan muggensteken :j )
en het staat hem wel geweldig :')
hij zat echt zo te staren van: wat is dit nou weer :')
heb er wat foto's van dus straks load ik ze misschien op :D

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 15:30

sorry voor mijn overmatig smiley gebruik :') het is echt wel erg nu :=

IlBuono

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 15:50

Gelukkig ben ik ook een smiley fan Kaat :')
Hij is nu 19 dus zou toch volgend jaar op z'n pensioen mogen... het steekt gewoon dat hij net echt op zijn allerbeste (ook wel z'n maximum) liep :( Jammer genoeg hebben we thuis wat probleempjes dus er zal wel een nieuwe komen maar waarschijnlijk zo goedkoop mogelijk dus zal er wel veel werk insteken.. maarja Buono blijft op de wei op de stal waar hij al 10 jaar staat samen met zijn oude vriendin die ik van haar pensioen geniet! Ik heb voor de komende weken al mijn vakantie-paardje door een vriendin haar examens, als het droog is rijd ik sowieso een bijrijdpaardje bij en er komen ook weer ponystages op stal aan dus voorlopig heb ik het nog wel even druk en zal ik hem niet zo fel missen... In de zomer gaan we wel lekker samen buiten maar dan stappen want kan hem toch niet helemaal niet meer rijden :')

matedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 18:21

Pff sterkte...

Super gefeliciteerd!!!

Oehh ben benieuwd naar foto's! Helpt een vliegen deken ook niet bij hem?

Het is hier zo'n vreselijk weer!!! Echt vies :(
Deze week heb ik tentamens... even hard leren nog maar savand even lekker rijden
Laatst bijgewerkt door matedor op 29-03-15 18:24, in het totaal 1 keer bewerkt

_bokworst

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 18:23

Beterschap kaat!

En heeel veel succes alvast voor je z1 debuut cindy!

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 21:17

matedor schreef:
Oehh ben benieuwd naar foto's! Helpt een vliegen deken ook niet bij hem?

omdat muggen door een vliegendeken kunnen niet en is een exzeem deken beter :D

aniek_joefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 21:23

Ahh balen!
En beterschap!

Volgende week maandag weer op wedstrijd, moet om 15.01, 16.08 rn 16.21 dus wel fijne tijden! Mooi de hele ochtend om voor te bereiden :) we hebben er zin in! L2 debuuut

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 21:23

IlBuono schreef:
Gelukkig ben ik ook een smiley fan Kaat :')
Hij is nu 19 dus zou toch volgend jaar op z'n pensioen mogen... het steekt gewoon dat hij net echt op zijn allerbeste (ook wel z'n maximum) liep :( Jammer genoeg hebben we thuis wat probleempjes dus er zal wel een nieuwe komen maar waarschijnlijk zo goedkoop mogelijk dus zal er wel veel werk insteken.. maarja Buono blijft op de wei op de stal waar hij al 10 jaar staat samen met zijn oude vriendin die ik van haar pensioen geniet! Ik heb voor de komende weken al mijn vakantie-paardje door een vriendin haar examens, als het droog is rijd ik sowieso een bijrijdpaardje bij en er komen ook weer ponystages op stal aan dus voorlopig heb ik het nog wel even druk en zal ik hem niet zo fel missen... In de zomer gaan we wel lekker samen buiten maar dan stappen want kan hem toch niet helemaal niet meer rijden :')

wat is valt helaas toch niet te veranderen :n gelukkig dat je wel oed wat te doen hebt :j
Dat was hier ook zo :o zo goedkoop mogelijk een goed dressuur paard vinden :P niet simpel!
ons budget was max 4000-5000 euro

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 21:52

Morgen weer geen tijd om te rijden wss, dus mijn vriendin gaat haar rijden :D. Woensdag ga ik echt na school erop, want ik vind dit ook sneu voor haar.

Ze was weer lekker chagrijnig toen ik in de paddock stond, en dan doe ik niet moeilijk en jaag ik haar gewoon weg. Meestal bijt ze me op dat soort momenten en dat kan ik er echt effe niet bij hebben(en ik tolereer geen gebijt)