Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Paard kon ik niet meenemen nee, helaas pindakaas! Ze heeft haar stallen zelf nodig voor haar eigen paarden, wat ik absoluut begrijp. Ik krijg daar wel paarden te rijden, dus dat is wel erg leuk!
Waarschijnlijk twee 3-jarigen die ik ga doorrijden en een grand prix paard om voor mijzelf het niveau een beetje hoger te houden, dus super leuk!
Ik moet gewoon mijn trainingsschema weer een paar weken volhouden. Afgelopen weken heeft hij gewoon veel vrij gehad tussen de quadrilletrainingen door en vanwege de warmte.
? Of door het weer? hier is het nu lekker. Zag net buienradar dat er wel wat regenbuien in de lucht hangen hopelijk brengt dat wat verkoeling.
Zijn volgende wedstrijd is over 2 weken, ben benieuwd...

) met Chico. Hij is 19 jaar en heeft al de nodige ervaring. De wissels gaan al best goed.
. Vooral dat ik minder moet doen en mn paard meer en mn lijf goed moet ontspannen/loslaten( dat viel nog niet mee ) Heb ervan genoten en zal een eventuele volgende keer ook zeker weer meerijden.
).
Bij ons met de selecties (hebben maar 2 proeven voor de regiokampioenschappen die meetellen daarvoor) stond de bak ook onderwater met de hele hoefslag en 2 hoeken met plassen en modder... Daar moest je je maar overheenzetten...
vroeger waren nergens goede banen.... Grrrr!
Mooi paard heb je onder je kont Mosh!