Z2 debuut, wie nog meer?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

DaisyB94

Re: Z2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 13:10

iedereen die vant weekend moet starten suc6!

romy46

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 14:13

Iedereen die start succes, degene die andere leuke dingen hebben, veel plezier.
En Udo sterkte.

Lieuwkje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 14:21

Er start niet veel volk precies :D Aan diegene die het toch doen: succes!

Ik heb een rustig weekendje, gewoon trainen, meer niet :D

odenxia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 15:47

Ik heb zelf ook geen wedstrijd. Ga wel ff bij mn instructrice kijken die moet starten.

Van het weekend niet veel bijzonders op de planning. Als het een beetje goed weer is, ga ik met O'neill even lekker een rondje duinen doen. Ze is al zolang niet mee geweest, vind ze vast wel leuk.

Owja en we gaan zaterdag lekker sushi eten, kijk er helemaal naar uit! Jammie..

*Edit* Starters veel succes!

Udo2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 17:32

odenxia schreef:
Ik heb zelf ook geen wedstrijd. Ga wel ff bij mn instructrice kijken die moet starten.

Van het weekend niet veel bijzonders op de planning. Als het een beetje goed weer is, ga ik met O'neill even lekker een rondje duinen doen. Ze is al zolang niet mee geweest, vind ze vast wel leuk.

Owja en we gaan zaterdag lekker sushi eten, kijk er helemaal naar uit! Jammie..

*Edit* Starters veel succes!

Ohhh, Lekker Sushi! Ik wil ook..... Ben verslaafd aan sushi :D

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 17:50

X_Michelle_X schreef:
Ik ben ook wel geïnteresseerd in zo'n camera... Maar weet er niets over..

Ik weet dat veel kennissen van mij een heel goedkoop dingetje gekocht hebben in een grootwarenhuis, gewoon een soort beveiligingscamera of babycam die draadloos is, en dat schijnt prima te werken.

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 19:15

horseyfries schreef:
X_Michelle_X schreef:
Ik ben ook wel geïnteresseerd in zo'n camera... Maar weet er niets over..

Ik weet dat veel kennissen van mij een heel goedkoop dingetje gekocht hebben in een grootwarenhuis, gewoon een soort beveiligingscamera of babycam die draadloos is, en dat schijnt prima te werken.

Sounds great! Enig idee waar ik dan kan gaan kijken?

Succes allen die op wedstrijd gaan!
Ik ga volgend jaar pas weer starten. Kan niet wachten!! Echt zin in! Hihi.

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 19:23

Hier in België in de Makro geloof ik, maar zal in NL ook vast in grootwarenhuizen te krijgen zijn

loveSaros

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 19:50

Iedereen die op concour gaat, succes!

Ik blijf zelf thuis, mijn ouders zijn een weekendje in het buitenland en dan zit ik helaas zonder vervoer.
Maar het komt eigenlijk wel goed uit, Promise heeft opeens zeer dikke klieren, een beide zijden ?
Hoop dat het snel over gaat.

sunny44

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 08:23

Ik start mijn Z2 paard niet. Maar ga wel op concours met mn M1 paardje dit weekend.

Starters sucses allemaal!

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 10:40

Succes allemaal :)

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 10:59

Makro hebben wij hier ook in de buurt :) zou je misschien kunnen vragen welk merk dat is?

DaisyB94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 13:08

Gister heerlijk lesje gehad van Jenny Schreven gelijk een boast(geen idee hoe je het schrijft boest boost ofso haha) om verder te trainen en super tips gehad voor mn wissels *\o/* verder vond ze hem super goed veranderd echt fijn om te horen dat ik trots mag zijn hoe die in een korte tijd is veranderd en verbeterd. Altijd leuk om zo iemand zo enthousiast en positief te zien.

Udo2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 00:11

Super Daisy.... Altijd fijn om enthousiaste instructeurs te hebben! Dat werkt lekker positief.
Klanten uit Engeland komen niet meer... De vrouw in kwestie bleek echt een hele prille beginner te zijn. Alle hulpen waren nogal grof.. Of te wel een volautomaat bejaard rijpaard met een krokodillenhuid is het enigste geschikte. Maar zie die maar te vinden. Volgens mij kan ze beter van dat geld nog wat extra rijlessen pakken. En wat later op zoek gaan naar een paard.

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 01:10

Wegens omstandigheden boktnaam veranderd van Barbie_Blue naar _Snow_White

Hier weer een update na een lange tijd bijna niet gebokt te hebben *trots* *D :')
Wantja, school ging even voor...

Inmiddels zitten alle midterms (wij hebben semesters) erop en ben ik door hoge punten nu al zo goed als zeker van een automatische plaatsing in de universiteit *\o/*

Verder is de stalmanager er per 1 november plotseling zonder waarschuwing mee gestopt, waardoor ik nu ineens 6 paarden te rijden heb :=
Behalve Heidi staan ze wel allemaal te koop, dus hopelijk krijg ik binnekort weer iets meer tijd.
Heidi heeft een beetje een dipje gehad, of ja, waarschijnlijk was het gewoon een puberperiode, maar inmiddels gaat ze beter dan ooit!
Ook Finja heb ik langzamerhand weer terug in het gareel.
Finja is een bijna 9-jarige staatspremiemerrie van Fabriano uit een Laptopmerrie, maar is gedurende 2 jaar van voor naar achter gereden ipv anders om :+
Ze heeft wel echt een super karakter en gelukkig is ze haar training tot de ZZ-Licht in Duitsland niet verleerd.
Om Heidi iets meer rust te geven, ze is natuurlijk ook pas 5, zal ik Finja komend weekend ook meenemen naar het laatste trainingsweekend van 2012.
Ditmaal zal ik les krijgen van niemand minder dan de young rider coach van Canada! :D

Iedereen die dit weekend moet starten, Veel succes!

@Daisy: dat klinkt veelbelovend! Je schrijft het als "boost", maar wel enorm fijn dat je met zo'n gevoel op een zo te horen toples terug kan kijken!

odenxia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 11:10

Hoe hebben de starters het gedaan?

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 12:39

Zo, jullie hebben allemaal niet stilgezeten. Ik was vier dagen naar Krakau. Mooie stad! Ook naar Auswitz geweest. Heel indrukwekkend en heftig.

Heb inmiddels bijgelezen. Volgens mij zijn er weinig op wedstrijd geweest!

Ik heb zaterdag les gepland staan. Dan gaan we beginnen aan de wissels. Vind het nu al spannend, haha!!

odenxia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 19:02

Wat een rust hier!

AnoukvW

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 19:06

Ja niemand wezen starten denk :')

Wanted2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 19:51

Denk het ook :+ ik mag zaterdag weer!

odenxia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 21:14

Morgen komt de fysio eindelijk voor Urban. Kan er zelf niet bij zijn dus heb het eea op papier gezet.
Ben erg benieuwd.

Udo2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 08:59

odenxia schreef:
Morgen komt de fysio eindelijk voor Urban. Kan er zelf niet bij zijn dus heb het eea op papier gezet.
Ben erg benieuwd.

Succes, ik hoop dat het meevalt!

Maandag heb ik iemand die mijn paard op de film komt zetten, voor de eventuele verkoop! Dit is een oud stalgenootje die veel les geeft in Australië en Amerika! En dus best wat contacten kan leggen. Aan hem ook eens vragen wat mijn paard daadwerkelijk op gaat brengen.

Hij loopt als een speer, echt hele fijne stukken. Het kriebelt om op wedstrijd te gaan, maar helaas veel werken ivm Sinterklaas en kerst! Daarnaast zijn er naast de selecties maar weinig Z locaties om te starten. Dus zal wel einde december worden!

odenxia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 09:49

Ja hoop het ook. Verwacht ook niet dat het heel ernstig is hoor, maar net even wat te gevoelig waardoor hij wat dwars word. Als hij aan de longe loopt gaat hij flink uit zn stekker. Dus als hij echt ergens last van heeft zou die dat niet doen lijkt me!

Jammer dat je nu niet kan starten. Is iets verder rijden geen optie?

Udo2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 10:05

Ik laat mijn paard ook om de paar maanden door de fysio nakijken. Volte op het harde, op het zachte en een buigproef. Dit werd mij geadviseerd door mijn veearts, zo kunnen er minder snel dingen insluipen! Waarschijnlijk zit hij gewoon ergens een beetje vast, en moet dit losgewerkt word. Althans dat hoop ik voor je. Het is idd een optie om wat verder te rijden. Toch nog maar eens goed kijken op startlijsten.nl

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 11:05

Ik ben deze week lekker op trainingsweek bij Bartels. We hebben les van Imke en heb alweer de nodige progressie geboekt, dus supertevreden! Gisteren was fysiotherapeut Jarko Dun er, en dat was ook super interessant. Ik heb hem nog maar een keer bij mijn paard gehad na een blessure, maar normaal gesproken komt bij mijn paarden eigenlijk nooit iemand behalve de tandarts en de da voor de entingen. Ben er nu toch over aan het denken om ook standaard eens per half jaar toch even Jarko te laten kijken, om zeker te zijn dat er geen dingetjes insluipen.