Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Regenpier schreef:WenMLove- Rosa- start met: Miranda
Majken - majken - start met: El Moreno
NadineBlabla - Nadine - start met: Twitter
nicky_rilana - nicky start met: Duvall
Pattyy_ - Patty - start met Belle Ody-SB
herhalen - laura - start met: edje
Regenpier - Iris - start met: Izalasco
Marjolein_el - Marjolein - start met: El-Fluego (Ellie)
NadineBlabla schreef:zo, ik start 2juni in eindhoven, heb er weer zin inwel fijn ik moet weer proef 5 en 6 rijden, komt dat even goed uit minder stress en dan kan ik mooi dingen verbeteren die wat minder gingen (zie gebroken lijn 5m
)
Ik had het met losrijden net iets te vaak geoefend vrees ik en dan gaat ze teveel meedenken. Maar ik was tevreden. Ze was verder heel braaf en dat is met haar niet zo vanzelfsprekend
maikeltje schreef:NadineBlabla schreef:zo, ik start 2juni in eindhoven, heb er weer zin inwel fijn ik moet weer proef 5 en 6 rijden, komt dat even goed uit minder stress en dan kan ik mooi dingen verbeteren die wat minder gingen (zie gebroken lijn 5m
)
Daar heb ik ook voor ingeschreven![]()
Vandaag in Eersel geweest. Eerste proef wat teveel foutjes en 173, tweede proef ging beter en 180. Dus net een wp kunnen sprokkelen.
Volgende keer beter.
Die van mij denkt alleen nog maar aan galop op het moment dat ik door ga zitten. Dan krijg je dus iedere keer van die schijn aanspring momentenIk had het met losrijden net iets te vaak geoefend vrees ik en dan gaat ze teveel meedenken. Maar ik was tevreden. Ze was verder heel braaf en dat is met haar niet zo vanzelfsprekend