Startcoupons gaan verdwijnen, let even op met bestellen!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Fenny

Re: Startcoupons gaan verdwijnen, let even op met bestellen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 12:11

Niemand die iets weet over hoe het straks komt met het mennen? Omdat er alleen maar gesproken wordt over dressuur, springen en eventing?
De KNHS heeft nog niet gereageerd op mijn mail ...

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 17:07

Lappie_Lap schreef:
berdien85 schreef:
Als ze er al langer mee bezig zijn, vraag ik me toch af waarom ze hier niet eerder mee gekomen zijn.. Dan had iedereen daar rekening mee kunnen houden.

Mijn idee? Commerciele belangen :)

Ik vind het idee niet verkeerd, digitalisering zit er al een hele poos aan te komen. Vind het alleen niet zo fijn dat het in het laatste kwartaal ineens zo door je strot gedouwd wordt.
Gewoon een jaar van te voren aangegeven dat het per volgend jaar gaat veranderen. Kan iedereen er rekening mee houden en hoeft de KNHS ook geen regeling in te stellen van 'vanaf die tijd besteld kun je eventueel geld voor de coupons terug krijgen'.
Maar zoals ik al aangaf, en misschien zie ik het wel te negatief, commercieel gezien is het op deze manier natuurlijk voordeliger voor de KNHS.

Precies!!

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 15:56

Ik heb net met de KNHS gebeld, de coupons mogen los van elkaar zijn.

Ik heb er nu 30 liggen van na 1 juli dus ik ga er 6 bij bestellen en dan stuur ik er 32 terug 26 terug sturen mag niet.

Jooliieen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 22:18

Sorry heb niet dit hele topic gelezen, maar ik zag dat we vanaf 1 januari 2012 een startpas krijgen, en de startcoupons dus vanaf dan ongeldig zijn, kun je ze ook terugsturen? Heb er nog iets van 14 dan..
En weet iemand hoe duur de onbeperkte startpas ongeveer gaat kosten?

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 22:31

Je kan ook zelf wat meer moeite doen ipv alles je laten voorkauwen... Als je even verder terug gaat met lezen dan kom je het wel tegen.

Hoe duur het gaat kosten ( :roll: ) is nnb.

sanneXjessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 19:25

Heb de zelfde vraag als Jolien. En sorry maar ik ga niet 34 pagina´s doorzoeken ;)

_Aurora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 19:30

Sorry maar een paar pagina's terugkijken kan iedereen ;)

Kruidenpotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 19:55

sanneXjessy schreef:
Heb de zelfde vraag als Jolien. En sorry maar ik ga niet 34 pagina´s doorzoeken ;)

Dus jij wil geen moeite doen en verwacht van anderen wel dat ze moeite doen voor jou????????

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 20:05

Ik heb nog precies 2 coupons liggen, komt perfect uit. :D

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 20:08

_Marinke_ schreef:
Als ik alles even op een rijtje zet;

-> Startpas vervang de startkaart én de coupons
-> Van de Startpas heb je een gelimteerde (voor 4 starts) of een onbeperkte
-> Inschrijvingen gaan allemaal digitaal (evenals uitslagen)
-> Coupons na 1 juli 2011 besteld kunnen per 16 teruggestuurd worden naar de KNHS (het geld krijg je dan terug).

Iemand die dit kan aanvullen en/of verbeteren? Evt. met de site's / artikel erbij? Misschien wel handig voor een overzichtje (sticky?) of voor in de OP! ;)

Zo iedereen weer op de hoogte! Deze post stond trouwens slechts 3 pagina's terug

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 20:09

yvonnedv schreef:

Ik heb er nu 30 liggen van na 1 juli dus ik ga er 6 bij bestellen en dan stuur ik er 32 terug 26 terug sturen mag niet.

Overigens kon je uit deze post ook al halen dat er coupons terug konden worden gestuurd per 16 stuks!

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 22:18

ponyparadijs schreef:
_Marinke_ schreef:
Als ik alles even op een rijtje zet;

-> Startpas vervang de startkaart én de coupons
-> Van de Startpas heb je een gelimteerde (voor 4 starts) of een onbeperkte
-> Inschrijvingen gaan allemaal digitaal (evenals uitslagen)
-> Coupons na 1 juli 2011 besteld kunnen per 16 teruggestuurd worden naar de KNHS (het geld krijg je dan terug).

-> Inschrijvingen voorlopig nog niet digitaal (via systeem) maar via een inschrijfformulier die je via http://www.knhs.nl kunt downloaden, die kan je vervolgens e-mailen naar de wedstrijdorganisatie

Links:
http://www.knhs.nl/overview1.asp?CatID= ... atID=19011

Iemand die dit kan aanvullen en/of verbeteren? Evt. met de site's / nieuwsbericht erbij? Misschien wel handig voor een overzichtje (sticky?) of voor in de OP! ;)

Zo iedereen weer op de hoogte! Deze post stond trouwens slechts 3 pagina's terug

Heb even wat aangevuld! ;)

Fenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 22:26

Fenny schreef:
Niemand die iets weet over hoe het straks komt met het mennen? Omdat er alleen maar gesproken wordt over dressuur, springen en eventing?
De KNHS heeft nog niet gereageerd op mijn mail ...

Dank u voor uw bericht en uw vragen.Eind oktober wordt alles bekend gemaakt via onze site www.knhs.nl en nieuwsbrieven. Wij sturen u alvast de link toe:http://www.knhs.nl/overview1.asp?CatID=19011&pCatID=19011 Startpas voor leden: http://www.knhs.nl/news.asp?pCatID=1901 ... =&ppCatID= Startpas voor verenigingen: http://www.knhs.nl/news.asp?pCatID=1901 ... le=11&men= Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet,

Op mijn opmerking dat daar alsnog niks te vinden is over het mennen kreeg ik terug:

Eind oktober wordt alles bekend gemaakt via onze site www.knhs.nl en nieuwsbrieven. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet,

Ik ben dus nog niks wijzer :+

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 22:28

Jeetje, ze hebben daar dus gewoon nog geen antwoord op. :?

Fenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 22:31

Dat moet zo zijn ;)
Ik ga me wel niet langer meer ergeren aan de KNHS. Zit nu namelijk net op 16 coupons, mocht het ook door gaan voor het mennen, dan stuur ik ze op en bestel ik een setje van 6. Als ze er geen antwoord op kunnen geven, prima, zij hun zin, dan flikker ik de hele boel wel weg. Ben het zat.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 22:31

sanneXjessy schreef:

Links onderaan de pagina heb je "zoeken naar". Dat is erg handig als je iets wilt zoeken in een topic. :j

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 22:57

goeie tip, thanx, nooit gezien ;-)
ik zoek nu wel niks, maar voor een volgende keer wel handig

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 08:28

Ik vind die gelimiteerde startpas maar iets raars :+
4 starts dat is maar 2 wedstrijden.. ben benieuwd wat dat dan gaat kosten :7

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 08:54

Zouden het niet 4 wedstrijden zijn Nibbit?

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 10:08

Ik denk dat ik straks wedstrijdruiter af ben. Heb momenteel toch geen zin in starten en die stang en trens kan er thuis ook wel in als ik er zin in heb om te trainen (ik rij momenteel eigenlijk veel buiten met een simpel trensje).
Ik ga nog wel een klacht indienen over het niet terug kunnen krijgen van het geld van mijn startcoupons.
Lekkere winst maken ze er zo op.

Verder vind ik dat de kosten voor 2012 al wel bekend moeten zijn. Je moet iedereen ook de gelegenheid geven om nog op te kunnen zeggen.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 10:56

Ik las trouwens op de site en in een mail die hier geplaatst is in het topic dat het om een paardgebonden startpas gaat, houdt dat in dat de kaart bij het paard hoort en dus iedere willekeurige ruiter mag starten op dat paard? Wat de startkaart is toch combinatie gebonden? Of begrijp ik dit verkeerd?

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 11:10

yvonnedv schreef:

GOED IDEE!!! _/-\o_

Ik heb er nog 13, 2 en 9 liggen (rij met 2 paarden dressuur en 1 springen) maar die van 13 kan ik dan dus nog terugsturen nadat ik er 6 bij heb besteld. Krijg ik toch nog de helft van mijn coupons terug :)
Aan de andere kant vind ik de eis dat de coupons na 1 juli besteld moeten zijn maar raar (lees: geldklopperij) Die 9 coupons van het springen heb ik namelijk al 2 jaar in de kast liggen en daar heb ik net zo goed voor betaald als de dressuurcoupons die ik na 1 juli heb besteld...

germie schreef:
Ik ga nog wel een klacht indienen over het niet terug kunnen krijgen van het geld van mijn startcoupons.
Lekkere winst maken ze er zo op.

Helemaal mee eens, maar ben bang dat je een standaard briefje terugkrijgt en dat het dus weinig oplevert. Waarom niet gewoon alle coupons terug laten sturen en per coupon terugbetalen of per halve set. (prima als ze dan een bepaald bedrag aan administratiekosten heffen zodat niet iedereen 2 couponnetjes terugstuurd, maar coupons zijn er om gebruikt te worden en niet om in sets van 16 in de kast te bewaren totdat het moment komt dat de KNHS besluit om ze af te schaffen.)

@Kelan: Thanx voor je uitgebreide berekening. Ik sta nu wat minder negatief tegenover de prijsverhoging, want je heb natuurlijk helemaal gelijk... Mn tweede startkaart blijft dan misschien gewoon toch wel. Als de prijs bekend is ga ik aan de hand van jouw voorbeeld een berekening maken om te zien of ik het haalbaar vind om te blijven starten. En anders start ik iedere jaar alleen vanaf oktober :P Ik rij met hem toch vooral in het winterseizoen... Zomers geen tijd voor dressuurwedstrijdjes :D

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 12:40

klachten moeten worden ingediend bij de afgevaardigde die naar de ledenvergadering gaat. rechtstreekse klachten gingen ze niet aan beginnen volgens mij, althans dat begreep ik uit de mail die ik terug kreeg..

Fenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 09:35

M_i_R schreef:
rechtstreekse klachten gingen ze niet aan beginnen volgens mij, althans dat begreep ik uit de mail die ik terug kreeg..

Dan moeten ze daar volgens mij ook nog extra mensen voor in dienst nemen om alles af te kunnen handelen ...

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 23:37

Goed voor de werkgelegenheid in deze tijden :P