Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lappie_Lap schreef:berdien85 schreef:Als ze er al langer mee bezig zijn, vraag ik me toch af waarom ze hier niet eerder mee gekomen zijn.. Dan had iedereen daar rekening mee kunnen houden.
Mijn idee? Commerciele belangen
Ik vind het idee niet verkeerd, digitalisering zit er al een hele poos aan te komen. Vind het alleen niet zo fijn dat het in het laatste kwartaal ineens zo door je strot gedouwd wordt.
Gewoon een jaar van te voren aangegeven dat het per volgend jaar gaat veranderen. Kan iedereen er rekening mee houden en hoeft de KNHS ook geen regeling in te stellen van 'vanaf die tijd besteld kun je eventueel geld voor de coupons terug krijgen'.
Maar zoals ik al aangaf, en misschien zie ik het wel te negatief, commercieel gezien is het op deze manier natuurlijk voordeliger voor de KNHS.
_Marinke_ schreef:Als ik alles even op een rijtje zet;
-> Startpas vervang de startkaart én de coupons
-> Van de Startpas heb je een gelimteerde (voor 4 starts) of een onbeperkte
-> Inschrijvingen gaan allemaal digitaal (evenals uitslagen)
-> Coupons na 1 juli 2011 besteld kunnen per 16 teruggestuurd worden naar de KNHS (het geld krijg je dan terug).
Iemand die dit kan aanvullen en/of verbeteren? Evt. met de site's / artikel erbij? Misschien wel handig voor een overzichtje (sticky?) of voor in de OP!
yvonnedv schreef:Ik heb net met de KNHS gebeld, de coupons mogen los van elkaar zijn.
Ik heb er nu 30 liggen van na 1 juli dus ik ga er 6 bij bestellen en dan stuur ik er 32 terug 26 terug sturen mag niet.
ponyparadijs schreef:_Marinke_ schreef:Als ik alles even op een rijtje zet;
-> Startpas vervang de startkaart én de coupons
-> Van de Startpas heb je een gelimteerde (voor 4 starts) of een onbeperkte
-> Inschrijvingen gaan allemaal digitaal (evenals uitslagen)
-> Coupons na 1 juli 2011 besteld kunnen per 16 teruggestuurd worden naar de KNHS (het geld krijg je dan terug).
-> Inschrijvingen voorlopig nog niet digitaal (via systeem) maar via een inschrijfformulier die je via http://www.knhs.nl kunt downloaden, die kan je vervolgens e-mailen naar de wedstrijdorganisatie
Links:
http://www.knhs.nl/overview1.asp?CatID= ... atID=19011
Iemand die dit kan aanvullen en/of verbeteren? Evt. met de site's / nieuwsbericht erbij? Misschien wel handig voor een overzichtje (sticky?) of voor in de OP!
Zo iedereen weer op de hoogte! Deze post stond trouwens slechts 3 pagina's terug
Fenny schreef:Niemand die iets weet over hoe het straks komt met het mennen? Omdat er alleen maar gesproken wordt over dressuur, springen en eventing?
De KNHS heeft nog niet gereageerd op mijn mail ...
yvonnedv schreef:Ik heb net met de KNHS gebeld, de coupons mogen los van elkaar zijn.
Ik heb er nu 30 liggen van na 1 juli dus ik ga er 6 bij bestellen en dan stuur ik er 32 terug 26 terug sturen mag niet.
germie schreef:Ik ga nog wel een klacht indienen over het niet terug kunnen krijgen van het geld van mijn startcoupons.
Lekkere winst maken ze er zo op.