Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PSvanLot schreef:Ik vind dat je met ieder paard, winst moet kunnen rijden, in elke klasse, maar je zult met een paard met minder beweging net wat harder moeten werken.
Caritas schreef:Zeker via wetransfer, nooit via app of mail want dan wordt je filmpje gecomprimeerd=kwaliteitsverlies (En flink ook).
Akke_sSpring schreef:Zo, even een uitgebreide email gestuurd naar de knhs met het verzoek het online event door te laten gaan. Ik lees ook hier op Bokt dat er meer mensen zijn die baat hebben bij deze variant en ik denk ondanks dat er nog maar 100 aanmeldingen waren voor eind augustus dat het voor een groep mensen echt wel heel fijn is. Ik heb mij bijvoorbeeld nog niet ingeschreven voor de evenementen in augustus omdat ik nog steeds met heel veel pijn te maken heb vanuit mijn hernia('s) en net pijnvrij naar het toilet kan lopen. Een serieuze training zit er dan nog even niet in en een wedstrijd op locatie nog veel langer niet. Een proef in vol ornaat gereden zal dan eerder lukken en doe ik dan ook heel graag.
Maar goed, ik lees dat er nog fanatiek gereden en geoefend wordt en de gesprekken over hoe er wordt gejureerd vind ik ook interessant dus ik blijf graag meelezen. Heel veel succes iedereen!!
Caritas schreef:Akke_sSpring schreef:Zo, even een uitgebreide email gestuurd naar de knhs met het verzoek het online event door te laten gaan. Ik lees ook hier op Bokt dat er meer mensen zijn die baat hebben bij deze variant en ik denk ondanks dat er nog maar 100 aanmeldingen waren voor eind augustus dat het voor een groep mensen echt wel heel fijn is. Ik heb mij bijvoorbeeld nog niet ingeschreven voor de evenementen in augustus omdat ik nog steeds met heel veel pijn te maken heb vanuit mijn hernia('s) en net pijnvrij naar het toilet kan lopen. Een serieuze training zit er dan nog even niet in en een wedstrijd op locatie nog veel langer niet. Een proef in vol ornaat gereden zal dan eerder lukken en doe ik dan ook heel graag.
Maar goed, ik lees dat er nog fanatiek gereden en geoefend wordt en de gesprekken over hoe er wordt gejureerd vind ik ook interessant dus ik blijf graag meelezen. Heel veel succes iedereen!!
Het zijn er nu al 232, en misschien is het nu ook rustiger ivm vakanties?
Sanet schreef:Nu met dit warme weer is toch perfect? Mooi om 8.00 je proefje rijden en insturen.
Ik zie wel dat er voor de Z eigenlijk niet opgegeven wordt.. is daar nog meer over bekend?
kara schreef:Ik ben heel nieuwsgierig zijn er al mensen die iets terug hebben van 6-8?
SweetVanille schreef:kara schreef:Ik ben heel nieuwsgierig zijn er al mensen die iets terug hebben van 6-8?
Nog aan het wachten op de 30e. 6e is wel heel voorbarig. Ja t kan, maar is niet reeel.
Vind dat toch raar dat sommige mensen ontzettend lang moeten wachten en anderen de uitslag van het event erna al hebben. Raar systeem
kincsem schreef:Gefeliciteerd Helmab!
Anoeska27 ik ben geen jury, maar ik kan me voorstellen dat de nieuwe protocollen zich beter lenen voor pen en papier dan digitaal gebruik?
PSvanLot schreef:kincsem schreef:Gefeliciteerd Helmab!
Anoeska27 ik ben geen jury, maar ik kan me voorstellen dat de nieuwe protocollen zich beter lenen voor pen en papier dan digitaal gebruik?
Kunt er digitaal niet veel mee. Het kost veel te veel tijd om steeds te onderstrepen.
Maar bij de reguliere proeven is ook al gebleken dat het geen top idee is.