Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PSvanLot schreef:Ik heb gisteren 16 proeven teruggestuurd van de 16e en 30e. B tm M2. Op een enkele uitschieter naar boven was het vaker om te huilen.
In de L1 2 combinaties, paarden, die gewoon constant tegen de hand liepen. Daar kon ik echt met moeutr een keer een 6 kwijt. Constant gooien met het hoofd.
In het M2 waren gewoon combinaties die bij de travers totale contra buiging hadden en keertwendingen van 10 meter doorsnede met contra buiging. Daar kun je dan toch niet meer dan een 1 bij kwijt?
Wat mensen insturen moeten ze zelf weten, maar mijn naam staat er onder en wie doet het niet goed? Juist, de jury.
Queelens schreef:Maar je bent je geld toch wel kwijt, waarom zal je hem dan niet insturen ook als het even minder ging? Tenzij je bang bent voor verlies, dan snap ik het wel.
Ik heb een tijd terug ook voor mijn doen een barslechte proef ingeleverd. Is beter dan niks en ik had indd geen winst maar wel veel tips en comments waar je wat mee kan. Dan weet je ook weer dat als je barslecht rijdt dat de wereld ook niet vergaat en kan je er een leermoment uit meenemen..
xRoossie95 schreef:Ja het is bij mij gelukkig in de B. Dus verliespunt is er niet.
Misschien krijg ik nog heel nuttig commentaar als ik het inlever. Maar ja de kans is ook dat de jury denkt van wat doet dit hierEn dan misschien niet zo uitgebreid commentaar geeft omdat het ook wel duidelijk is wat er mis gaat (als in draf =niet galop).
Sjolvir schreef:o
xRoossie95 schreef:Ja het is bij mij gelukkig in de B. Dus verliespunt is er niet.
Misschien krijg ik nog heel nuttig commentaar als ik het inlever. Maar ja de kans is ook dat de jury denkt van wat doet dit hierEn dan misschien niet zo uitgebreid commentaar geeft omdat het ook wel duidelijk is wat er mis gaat (als in draf =niet galop).
Okke in het Z en daar rjibje nu geen winst en ook geen verleispunten, is puur voor de fun.
En geode of slechte proef betaald heb ik toch al en de feedback op je verprutste preof of op je proef met paard waarmee je nog neit klaar bent voor die klasse, gewoon om te kjiken waar je staat.
Ik heb vanochtend laten filmen, en we zjin dus nog neit Z klaar, wat duideljik aan alles te zein is, maar heb ander probleem, filmer met eigen telefoon gedaan en over de app krjig ik niet de door haar gefilmde 8 minuten binnen, maar maar 6.12, galop mist dus in zjin geheel.
Iemand enig idee heo dat nou weer kan, ze kan hem ook neit in 2 stukken sturen, want dan zit er een onderbreking in...
Plan is nu, ze mailt ze naar mji en dat ik ze zo krjig..... grrttt.
PSvanLot schreef:Ik krijg net proeven met nieuwe coupons binnen... Daar moet ik toch even over denken of ik dat ga doen bij de online proeven. Heb het regulier al een keer gebruikt en het is niet echt handig. Kan bij het online punten veel schrijven, dat heeft voor mij meer meerwaarde.
PSvanLot schreef:Ik krijg net proeven met nieuwe coupons binnen... Daar moet ik toch even over denken of ik dat ga doen bij de online proeven. Heb het regulier al een keer gebruikt en het is niet echt handig. Kan bij het online punten veel schrijven, dat heeft voor mij meer meerwaarde.
Anoeska27 schreef:PSvanLot schreef:Ik krijg net proeven met nieuwe coupons binnen... Daar moet ik toch even over denken of ik dat ga doen bij de online proeven. Heb het regulier al een keer gebruikt en het is niet echt handig. Kan bij het online punten veel schrijven, dat heeft voor mij meer meerwaarde.
Ik vroeg me al of of we online ook de nieuwe zouden krijgen, dat lijkt me nog tijdrovender.
Imke95 schreef:Zijn de nieuwe coupons in overleg met juryleden gemaakt of heeft de KNHS dit zelf bedacht?
PSvanLot schreef:JeanneV schreef:
Het kan ook net andersom werken!! Een paard dat goed kan uitstrekken wordt in de rest van de proef hoger gewaardeerd. Jaren geleden reed ik lichte toer met een paard dat gigantisch kon uitstrekken. Altijd goed voor een 9. In de zijgangen was dat paard nooit helemaal zuiver en dan werd het toch nog een 6 of 7 met de opmerking ritme houden of tact verlies. Ik weet zeker dat datzelfde paard met een normale uitgestrekte draf niet hoger dan een 5 of 6 zou komen voor diezelfde zijgangen.
Maar als het paard perfect in de buiging gaat, super in de aanleuning blijft en keurig op de letter gereden wordt kan daar nog zomaar een voldoende uit rollen. Je gaat uit van een 10 en daarna naar beneden en tactverlies is vervelend maar niet het enige wat telt.
JeanneV schreef:Ik stel dat een paard dat gigantisch uitstrekt verderop in de proef altijd de voordeel van de twijfel krijgt. Een paard dat met minder bravour door het uitstrekken gaat, zal altijd lager gewaardeerd worden.