PSvanLot: jammer zeg! En misschien waren dit wel mensen die goed realistisch zijn en gaan ze juist lekker aan het werk met de onvoldoendes en commentaar!
Kincsem: wordt even afwachten dus qua punten, hopelijk net wel!
Ik ben wel eens 1 a 2x overnieuw begonnen. Zoals ik wel eens vertelde kan Karel nogal nukkig worden. Gooide hij met het wijken ineens zijn hele hoofd omhoog alla staken, dat doet ie echt nooit. Dus ja toen heb ik er wel voor gekozen om even een flinke tik voorwaarts te geven en opnieuw te beginnen. Dan zie ik het ook wel als training. Maar dan moesten het wel grote ongehoorzame storingen zijn. Ik heb zovaak iets ingestuurd met een taktfout, 1 onderdeel wat tegen de hand, of een keer spontaan aanspringen. Dan rij ik wel gewoon door. En ben altijd blij als ik gewoon in 1x kan opnemen. Beloon ik hem altijd goed, hopelijk neemt ie dat dan mee (ik = braaf, snel klaar

Ik vind trouwens wel meevallen van het lezen dat iets heel slecht ging. Vaak komt dat ook voort uit onzekerheid van de ruiter en is het meestal nog winst of net niet.
Nickeltje: fijn, progressie in training blijft toch het belangrijkste!
xRoossie95: ik zou dit zelf ook niet opsturen, want zo te lezen kan dit dan een verliespunt zijn