Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lithya schreef:Springen met een dressuurzadel? Je hebt er leuke rode sokken liggen, maar die zie je niet onder laarzen of chaps..
hannelover schreef:ik ga over een week oefenspringen in deze outfit ik hoop dat er foto komen
[ [url=m/RwISzA.jpg]Afbeelding[/url] ]
hannelover schreef:Er staar ook dat het OEFENspringen is dat betekent dat je mag starten zoals je wilt en ik hen geen springzadel omdat ik niet door wil breken in springen ofzo en die sokken dat weet ik ook wel ja maar dat vind ik gwn leuk

Lithya schreef:Klopt, maar is dat oefen springen een oefenparcours of bb springen dat oefenspringen wordt genoemd?
Ik wil ook niet doorbreken met springen, maar ik ga echt niet springen met een dressuurzadel. Is een andere discussie, vind het niet fair voor mijn paard.
Cioccolato schreef:Nee springen met een dressuurzadel lijkt mij ook niet optimaal. Af en toe een sprongetje; oke. Maar als je echt parcoursen (waaronder ook oefenspringen valt) wil gaan springen zou ik toch kijken naar een springzadel of een veelzijdigheids zadel!
Ik heb vandaag Hidalgo over zeil laten lopen. Hij is eigenlijk heel braaf.. Heel fijn
Ik snap wel dat je voor oefenspringen geen apart zadel gaat kopen, is gewoon leuk om mee te doen en je gaat toch niet zo hoog. Ik kan het zelf alleen echt niet met een dressuurzadel 
Jammer dat er nu wel heeeel weinig wind was, maar dit was de eerste keer en zo konden we mooi wennen en oefenen. Er komt zeker een vervolg
was zo vet

de route