Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ambre schreef:Dat denk ik wel maar maakt mij niet veel uit.Hoe hoger in de E maat hoe beter.
EllyC schreef:What's up Sjolvir.
Als het maar een pony dan blijft Ambre

Inmiddels zijn we L2 + 2 al is dit al weer een tijd geleden i.v.m. gezondheidsproblemen de afgelopen 2,5 jaar. Nu hopelijk weer op de goede rit en we hebben over 1,5 week weer onze 'eerste' wedstrijd gepland na een vrij lange wedstrijd stop  
  Wel weer gelijk de L2 in omdat ik elke keer na een wedstrijd stop weer terug begon in de L1 en ik ben dat een beetje beu en inmiddels gaat het in de training ook super goed dus gewoon lekker meteen L2.
  Meteen ons record hier ook gereden (5 winstpunten in totaal 
  )

Ik heb mijn vriend vd week gevraagd mij een schop onder mijn kont te geven als ik zeg dat ik 'geen zin' heb om naar buiten te gaan. We zijn na 3,5 jaar klussen eindelijk verhuisd en pony's lekker bij huis. Echt heerlijk, maar nog geen licht bij de rijbak maakt het een stuk onaantrekkelijker om iets actiefs te doen. Plus ik heb twee minigravers in dienst.. Hopelijk vliegt de tijd, kunnen ze op de wei en kan ik de baan laten opknappen en rijbaar maken 

nu scheelt het dat ik weer een doel had en het ook wat langer licht blijft 
 1e proef 2e plek met 197,5 punt en 2e proef 192,5 punt met eerlijke punten en commentaar waar ik me helemaal in kon vinden. Op naar de volgende  

. De andere dag was helaas minder en reden we net geen winst.
 .