Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
urosa schreef:Bedankt allemaal voor de leuke reacties![]()
Kara gefeliciteerd met je winstpunt!
FennaK: hoop voor je dat het toch winst wordt dan!
PSvanlot: succes met jureren!
Yevrah: fijn dat je zo lekker hebt kunnen rijden!
Ik ging vandaag oefenen met eenvoudige wissels op de diagonaal. Maar meneer wilde er graag vliegende wissels van makenlaatste eenvoudige wissel was best netjes dus goed beloond. In het Z1 werk missen we duidelijk nog iets afstemming en harmonie maar dat komt wel
En hij moet nog wat soepeler en sterker worden. Hij is vroeger t/m Z1 opgeleid. Vind het daarom ook wel tof als Z2 lukt. Aangezien dat dan voor ons beiden nieuw is
Nickeltje schreef:Ik heb nu net een proef opgenomen. Ondanks de drukte rondom de bak ben ik best wel tevreden. Alleen is hij op zijn kop opgenomen en lijkt mijn telefoon niet de functie te bezitten dan ik hem 180 graden gedraaid krijg...
Suzanne F. schreef:Ik lees nu al een aantal keren dat het opgenomen proefje echt heel slecht ging. Als dat mij zou gebeuren als ruiter zou ik dus niet insturen. En dat is geen verwijt of kritiek naar anderen toe die dat wel doen. Puur uit mijn persoonlijke visie en mening. Ik zou zoiets nooit insturen. Sterker nog, ik denk dat ik geroepen had naar mijn filmer: stop er maar mee, laat maar zitten. Had niet eens doorgereden.
Als ik dan nog een nieuwe poging had gehad dan had ik het over gedaan en anders had ik het laten gaan. Ik had liever niks ingestuurd dan. Ik ben denk ik te perfectionistisch daarin. Als ik zelf al vind dat het niks is dan heeft het voor mij geen zin om het nog aan een jury voor te leggen. Heel eerlijk maakt het me dan ook niks meer uit wat een jury ervan zou vinden, ik vind het zelf niks dus ik stuur het niet in.
Maar als je zelf ook al weet dat een jury dit niet op winst weet te schatten dan snap ik al helemaal niet waarom je wilt insturen.
xRoossie95 schreef:Suzanne F. schreef:Ik lees nu al een aantal keren dat het opgenomen proefje echt heel slecht ging. Als dat mij zou gebeuren als ruiter zou ik dus niet insturen. En dat is geen verwijt of kritiek naar anderen toe die dat wel doen. Puur uit mijn persoonlijke visie en mening. Ik zou zoiets nooit insturen. Sterker nog, ik denk dat ik geroepen had naar mijn filmer: stop er maar mee, laat maar zitten. Had niet eens doorgereden.
Als ik dan nog een nieuwe poging had gehad dan had ik het over gedaan en anders had ik het laten gaan. Ik had liever niks ingestuurd dan. Ik ben denk ik te perfectionistisch daarin. Als ik zelf al vind dat het niks is dan heeft het voor mij geen zin om het nog aan een jury voor te leggen. Heel eerlijk maakt het me dan ook niks meer uit wat een jury ervan zou vinden, ik vind het zelf niks dus ik stuur het niet in.
Maar als je zelf ook al weet dat een jury dit niet op winst weet te schatten dan snap ik al helemaal niet waarom je wilt insturen.
Het eerste gedeelte van je verhaal snap ik nog wel, maar vooral je laatste zin niet.
95% van de proeven die ik instuur weet ik dat het geen winstpunt is. Want daar rij ik niet voor. Dus volgens jou zou ik nooit wat moeten insturen? Dan kan ik toch ook nooit beter worden op wedstrijd?
En tussendoor stoppen, ik zou op een echte wedstrijd ook niet afgroeten. Dus waarom zou ik dan nu omdat het gefilmd word wel stoppen?
PSvanLot schreef:Ik heb gisteren 16 proeven teruggestuurd van de 16e en 30e. B tm M2. Op een enkele uitschieter naar boven was het vaker om te huilen.
In de L1 2 combinaties, paarden, die gewoon constant tegen de hand liepen. Daar kon ik echt met moeutr een keer een 6 kwijt. Constant gooien met het hoofd.
In het M2 waren gewoon combinaties die bij de travers totale contra buiging hadden en keertwendingen van 10 meter doorsnede met contra buiging. Daar kun je dan toch niet meer dan een 1 bij kwijt?
Wat mensen insturen moeten ze zelf weten, maar mijn naam staat er onder en wie doet het niet goed? Juist, de jury.
Queelens schreef:Suzanne, hoe doe je dat op wedstrijd dan? Groet je dan ook af als je tijdens het rijden denkt dat het geen wp wordt?
Juist als het kantjeboord is kan het leerzaam zijn wat je van een jury terugkrijgt.
PSvanLot schreef:Ik heb gisteren 16 proeven teruggestuurd van de 16e en 30e. B tm M2. Op een enkele uitschieter naar boven was het vaker om te huilen.
In de L1 2 combinaties, paarden, die gewoon constant tegen de hand liepen. Daar kon ik echt met moeutr een keer een 6 kwijt. Constant gooien met het hoofd.
In het M2 waren gewoon combinaties die bij de travers totale contra buiging hadden en keertwendingen van 10 meter doorsnede met contra buiging. Daar kun je dan toch niet meer dan een 1 bij kwijt?
Wat mensen insturen moeten ze zelf weten, maar mijn naam staat er onder en wie doet het niet goed? Juist, de jury.