Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marjolein schreef:Volgens mij is het bij een meetmoment ook de bedoeling dat er geen uitslagen lijst wordt opgesteld. Alleen ten behoeve van de KNHS.
WenK schreef:SusanneF, jup... Vroeger werd geleerd om je cijfer te onderbouwen met commentaar. Voor mijn gevoel moest je toen benoemen waarom het geen 10 was, nu benoem je waarom het geen 1 of 0 is. Even cru gezegd. Maar dat positief verwoorden is dus wel wat gezegd werd in de bijscholing.
Deze week jureer ik even niet, wij gaan woensdag voor een paar dagen naar Luxemburg.
Ik heb recent een feedbackmail gestuurd naar de KNHS met mijn mening over het online rijden, ik hoop dat ze het meenemen, ze gaf aan dat ze het mee zou nemen in het wekelijks managementoverleg.
helmab schreef:WenK schreef:SusanneF, jup... Vroeger werd geleerd om je cijfer te onderbouwen met commentaar. Voor mijn gevoel moest je toen benoemen waarom het geen 10 was, nu benoem je waarom het geen 1 of 0 is. Even cru gezegd. Maar dat positief verwoorden is dus wel wat gezegd werd in de bijscholing.
Deze week jureer ik even niet, wij gaan woensdag voor een paar dagen naar Luxemburg.
Ik heb recent een feedbackmail gestuurd naar de KNHS met mijn mening over het online rijden, ik hoop dat ze het meenemen, ze gaf aan dat ze het mee zou nemen in het wekelijks managementoverleg.
Ik heb paar x mee gereden met jury bijscholing. Super leerzaam en daar werd dat ook heel goed verteld dat je goed moet kijken welke klassen het is en de ruiter moet er ook wat mee kunnen , afzeiken is altijd het makkelijkste maar heeft een ruiter niet altijd veel aan. Benoem wat goed gaat en wat minder gaat en hoe het beter kan. Zo werd het daar vermeld. Als je ooit de kans krijg om daar aan mee te mogen doen Super leerzaam. Wat ook erg leerzaam is(heb ik toen in Ermelo aan mee gedaan) dat je proef mag rijden en iemand filmt dan bij de jury in het hokje dan kan je het "Comentaar"horen op het filmpje er veel van leren.
urosa schreef:Ik ben M1 geklasseerd181,5 voor ons proefje van 6/8. En een kritische jury, maar wel leerzaam.
Heb dus wederom super snel punten binnen (zondag opgestuurd).