WenK schreef:SusanneF, jup... Vroeger werd geleerd om je cijfer te onderbouwen met commentaar. Voor mijn gevoel moest je toen benoemen waarom het geen 10 was, nu benoem je waarom het geen 1 of 0 is. Even cru gezegd. Maar dat positief verwoorden is dus wel wat gezegd werd in de bijscholing.
Deze week jureer ik even niet, wij gaan woensdag voor een paar dagen naar Luxemburg.
Ik heb recent een feedbackmail gestuurd naar de KNHS met mijn mening over het online rijden, ik hoop dat ze het meenemen, ze gaf aan dat ze het mee zou nemen in het wekelijks managementoverleg.
Hele fijne vakantie!
) punten komen prima overeen met wat ik zelf dacht, 185, dus helemaal blij mee!
. 200,5 met de verwachte opmerkingen over het verruimen in de galop
) toen ik wat meer van haar vroeg in het wijken, dus ik was al blij dat ik een proefje had kunnen insturen zonder grote storingen, maar het wijken was echt lauw, een beetje te traag allemaal en het moest wat meer aan elkaar gereden worden (ik reed expres op safe). Ze drukte zich wat op in het achterwaarts, overgangen naar galop vond ik met te weinig impuls en we stonden niet helemaal recht in het halthouden en groeten.
Staat er nog een nuttig commentaar bij zodat je er tenminste nog iets uit kan halen?