Gefeliciteerd Shelly!
Hij is een tijdje parttime door iemand anders gereden
 Ik ben zelf verder niet meer van plan om te gaan starten, maar wel een beetje aan het kijken wat hij nog meer kan. We zijn vorige week aan het puzzelen gegaan met series en dat pakt 'ie goed op, echt heel leuk!                                                         
 Ik had de 14e ingeschreven om een doel te hebben. Maar een M proefje rij je of goed of niet. Dus besloten nog af te melden en over een paar weken te starten.                                                         
 ) heeft eindelijk door hoe het wijken werkt. dus dat is een hele geruststelling!                                                         

Mijn pony en ik komen sinds begin dit jaar uit tussen de paarden i.v.m. het bereiken van de leeftijdsgrens.                                                         

. We zijn nu dus vooral bezig met kilometers maken en de druk eraf!                                                         

Special is een 17-jarige ruin en wij starten samen in het Z1
 ) meedeed en er maar 3 in mijn klasse waren..                                                         
 ) ook puur om weer even op ander terrein een rondje te rijden voor de ervaring.