Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fleury schreef:Wie heeft er voor donderdag 13 augustus opgegeven en hoe/wanneer gaan jullie filmen?
Onze stal is pas om 8 uur open dus voordat ik alles opgebouwd heb en losgereden is het ook al tegen 9. Zou dat nog gaan? Of kan ik nog een week verplaatsen naar de 20e? Of ben ik daar nu te laat voor?
Fleury schreef:Wie heeft er voor donderdag 13 augustus opgegeven en hoe/wanneer gaan jullie filmen?
Onze stal is pas om 8 uur open dus voordat ik alles opgebouwd heb en losgereden is het ook al tegen 9. Zou dat nog gaan? Of kan ik nog een week verplaatsen naar de 20e? Of ben ik daar nu te laat voor?
Anoeska27 schreef:Ik mis een hulplijn in het weekend, maandagochtend maar even bellen en overleggen. Als mijn man niet jarig was geweest dan had ik vrijdag al gejureerd en dus gebeld. Soms best jammer dat je niet even live wat kan controleren.
caro29 schreef:Er wordt niet een hele volte midden galop gevraagd. Paar passen met duidelijk opvangen is altijd beter dan in het zelfde tempo door rijden of niet meer terugrijden.
Ik denk dat er bij een aantal duidelijk de druk een stuk minder is tijdens het online rijden dan op een regulier concours.
Anoeska27 schreef:Ik mis een hulplijn in het weekend, maandagochtend maar even bellen en overleggen. Als mijn man niet jarig was geweest dan had ik vrijdag al gejureerd en dus gebeld. Soms best jammer dat je niet even live wat kan controleren.
urosa schreef:Kirstenhorse dat zijn nog hele nette scores voor een mindere dag. Gefeliciteerd met je winstpunten! Ben je nu M1 startgerechtigd? En wauw, een 9mijn binnenkomen gaat een onvoldoende worden vrees ik. Hij wilde het eerste deel van de AC lijn perse wijken (dus wij gaan van bijna een pasje wijken, naar travers en weer recht , soms is ie beetje koppig
wij gaan deze week even goed oefenen voor event van 13 augustus