Brittjuh97 wat een stoere pony, met idd een fijne body! Nog even de laatste puntjes binnenhalen, en dan lekker L2 starten.
LuffB leuk een trainingsweek. En snap Tuck heel goed, zal echt wel wennen zijn zo alleen op een weitje.
ukkiepuk super M2 debuut dus. En een protocol met vieren vijen zevens en achten zijn super. Dan weet je mooi waar je aan kan werken?
Sjolvir arme Heps, het is ook zulk benauwd/warm weer soms! Heel gaaf gilet heb je trouwens!
LdJ klinkt als een vreemd verhaal.. Loopt diegene dat online te verkondingen, of viavia?
Shelly21 dat ene puntje hebben jullie vast zo binnen.

Wij zijn sinds een goede maand weer aan het rijden, nadat ze vanaf oktober stil stond ivm blessure. Rijden gaat nu eigenlijk vrij goed, dus ik ben blij! Moeten nog een hoop spieren en conditie bij beide komen, maar ik heb er vertrouwen in.
Mijn valk hengstveulen staat te koop, dus mocht iemand nog een enorm gave opvallende zoeken voor de sport straks..

maar wie vind dat niet van zijn eigen pony/paard 

Zwarte werd uitgemaakt voor dikke zwarte worst.. toen iemand anders hem reed (daar liep ie nogal uit elkaar, maar dat zal mij een worst wezen, ben allang blij dat er iemand op rijdt als ik niet kan die niet in zijn mond zit te harken en enigszins fatsoenlijk kan zitten, loopt ie er in ieder geval spekjes af.)  Bijrijder 2 doet het ook heel leuk op Toobs!  Oke zit nog wel werk in voor haar, maar heh! voor iemand die niet van origine paardrijden met de paplepel ingegoten heeft gekregen en nog niet eens zolang en vaak rijdt, vind ik het knap!                                                         

)