Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kleintje schreef:Even een stomme vraag... ponyruiters zijn gisteren 2e geworden en hebben zilver. In het individueel klassement staat de dochter van Sven op de 2e plek. Maar... daar staat bij dat ze duits is.
Is dat zo??? Heeft zij de Duitse Nationaliteit aangenomen???
Mireille1970 schreef:70.28 voor Laurens. Zou het goed genoeg zijn voor morgen?
Kleintje schreef:Even een stomme vraag... ponyruiters zijn gisteren 2e geworden en hebben zilver. In het individueel klassement staat de dochter van Sven op de 2e plek. Maar... daar staat bij dat ze duits is.
Nextdomino schreef:Hoorde net dat hij erbij is morgen, hij zou bij in ieder geval 14e worden in het slechtse geval. Er moeten nog 9 combinaties komen.
Sydney2005 schreef:Kleintje schreef:Even een stomme vraag... ponyruiters zijn gisteren 2e geworden en hebben zilver. In het individueel klassement staat de dochter van Sven op de 2e plek. Maar... daar staat bij dat ze duits is.
Stond vorige week een heel interview met sven en sanneke in de hoefslag. Sanneke heeft zowel de duitse als de nederlandse nationaliteit waardoor ze kon kiezen. Zij heeft ervoor gekozen om voor duitsland te rijden. Volgens mij mag ze tot haar 18e wisselen, ze zou dus nog voor nl mogen rijden maar dat doet ze niet geloof ik.
jimmy schreef:leuk voor laurens dat ie morgen weer mag,nu edward en anky nog.ik hoop dat we nu wel ergens hele proeven krijgen te zien op tv,vooral morgen de nieuwe kur van edward.misschien moeten we even met ze alle gaan klagen bij NOS dat we hele proeven willen en geen intervieuws en 2 onderdelen van een proef.
Nextdomino schreef:Ik vind dat hij het netjes heeft gedaan! Top hoor