Houston schreef:Hé WWWiske doe je het wel met "beleid"....., de KNHS deeeenkt dit namelijk ook te doen.
NEE! HAKKEN MET EEN BIJL

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kitty schreef:Deze gefaseerde invoering blijkt een goede keuze,
want we krijgen een enorme stroom berichten van teleurgestelde ruiters. Er is zelfs een grootscheepse handtekeningenactie opgezet om het dressuurhoedje voor de klassen Z1 en hoger te behouden.”[/i]
Barbara_m schreef:Ik hoop echt dat de dressuurhoed ook in de basissport blijft. Het is toch een soort symbool van onze sport. Ik mag m ook wel bij t ZZGP dragen, maar ja ik heb niet voor niets een nieuwe bij l'Hiver laten maken. En dat was niet zo goedkoop.
Citaat:Disciplines
Tot nu toe hebben we steeds gesproken van ruiters en menners, maar 70% van alle menners is tevens ruiter. Het onderzoek heeft voor wat betreft de wedstrijdruiters (60.000 in totaal) ook een onderscheid gemaakt naar de diverse disciplines. Dat dressuur met stip (91%) aan kop staat is herkenbaar. Hierbij moet men wel in ogenschouw nemen dat de geënquêteerden meer dan één discipline konden aangeven. Zo zullen veel spring- en eventingruiters ongetwijfeld ook 'dressuur' als tak van sport hebben aangekruisd. In aantallen ziet de verdeling van de wedstrijdruiter per discipline er als volgt uit: Dressuur: 55.000, springen: 23.000, voltige: 7.000 en eventing/military: 4.000. Daarnaast houden 7.000 paardensporters zich bezig met endurance, Western riding, tuigpaarden (inclusief Friezen) en mennen (samengesteld en vaardigheid).
CGJ12 schreef:
NAMEN !
NAMEN !
NAMEN !
NAMEN !
NAMEN !
Citaat:7a) Benoeming leden voor de KNHS Ledenraad
De voorzitter verwijst naar de toelichting bij dit agendapunt en voegt eraan toe dat het aantal leden van de Recreatiesportvereniging in de KNHS Ledenraad misschien wordt uitgebreid van 7 11. Tot de kandidaatstelling in de voorjaarsvergadering wordt voorgesteld te benoemen; F.C Commandeur, H.G.Veld, J. Sinke, F. Cramer, mr H. Bodifee, M. Korff en R. van de Haar. De kandidaatstelling wordt besproken in de voorjaarsvergadering. Bij acclamatie wordt aldus besloten.