Hier gaat m’n vader filmen. Die man is zo technisch als een aardappel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
melis_93 schreef:Mooie scores FleurSandro! En wat een stoere haflinger![]()
Discodip ik heb eigenlijk alles uitgereden, ik heb geen haast en paard is nog jong zat.
Mwm dat klinkt als een handige camera! Altijd fijn om het zo terug te kunnen zien
Gisteren weer lekker op pad geweest sinds 3 maand. Ik heb weer genotenDe 1e proef misschien iets te, want de chauffeur ging 2x fout
Volte na de wissel op de verkeerde plek, en overgang bij K ipv A. Dure fouten maar kan gebeuren. Verder de 1e proef een fijn drafgedeelte, galop werd ze wat heet en met name in de wissels, op die kleine stukjes kan ik haar dan nog net niet weer fijn erbij krijgen. Daar kregen we 216 en met een 5e plaats net langs de prijzen. Waren dure stuurfouten, de nr 1 had er 219.
2e proef vond ik zelf een stuk fijner gaan, wel een keer een foutje in de wissel. Daar hadden we 212,5 en een 4e prijs![]()
Al met al heel tevreden, en deed ze goed haar best ondanks dat er veel te zien was.![]()
Foto's staan in bestelling, maar alvast een voorproefje
[ [url=m/NZGE8J.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LZ3SWM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/svjjny.jpg]Afbeelding[/url] ]
daffodil schreef:Gefeliciteerd MwM!
Ik zag een hele knappe haf met mooie punten en een zwarte parel en nog heeeeeel veel meer maar ik heb het echt stikdruk op het moment.
Ik was vorige week weer begonnen maar was zaterdag direct klaar omdat mijn zadel finaal afgekeurd werd terwijl ik nietsvermoedend aan de aanwezige zadelmaker vroeg of ze even kon kijken of er iets aangedraaid moest worden omdat ik er een piep/kraak in had. Forse scheur in kopijzer die nu wel gelast wordt maar ik ga toch maar op pad voor een nieuwe vrees ik.
Meer inhoudelijk kom ik weer in de lucht eind van de week, dan zijn de BTW toestanden afgelopen hier!
Bowo schreef:Niet beginnen aan lassen, die boom is nu gewoon afgeschreven. Het is niet de vraag of die reparatie het gaat begeven, maar wanneer.
Wel balen van je zadel!