rien10 schreef:Kortom: het is weer echt KNHS, geen touw aan vast te knopen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
plutolover schreef:De Equilibrium al Sports zouden die ook geschikt zijn voor cross?
Ik wil graag de qHP maar las al bij 1 van jullie dat s te klein is en m te groot bij een Haflinger. Nu is dat per haf verschillend natuurlijk
plutolover schreef:De Equilibrium al Sports zouden die ook geschikt zijn voor cross?
Ik wil graag de qHP maar las al bij 1 van jullie dat s te klein is en m te groot bij een Haflinger. Nu is dat per haf verschillend natuurlijk
Orange schreef:plutolover schreef:De Equilibrium al Sports zouden die ook geschikt zijn voor cross?
Ik gebruik de QHP, voor heb ik L en achter maat M. Ze is 1.48. Ook heb ik de M beschermers voor de voorbenen die passen ook.
[ [url=m/neZFNe.jpg]Afbeelding[/url] ]
mooney schreef:Volgens mij ligt het er ook nog aan of je pony gemeten is?
Ik had een B pony, niet officieel gemeten en hoefde ook niet omdat het toch tussen de paarden was. Die stond gewoon als paard geregistreerd volgens mij.
Het is al een jaar of 10 geleden dus weet het niet helemaal zeker, maar dat stond me bij.
DWensink schreef:Mijn concours met de pony afgelopen weekend ging niet verkeerd! De eerste proef ging lekker en toch als enige met een pony in het Z1 toch die proef mogen winnen. De tweede proef misten we de 'go' en werd het geheel wat slordig dus net geen winstpunt kunnen rijden. Al met al toch wel heel erg tevreden, zelf al zeker 1,5 jaar niet meer in de wedstrijd ring geweest en gewoon even deze topper kunnen lenen
.
De oefencross die gepland stond heb ik helaas af moeten zeggen ivm het samenvallen met een selectiewedstrijd met zijn vaste amazone.
FleurSandro schreef:[ [url=m/dhD9DJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dinsdag met mijn haflinger vrijgesprongenwat nou, haflingers kunnen niet springen
![]()
Wat een kanon! Ben benieuwd hoe ver het gaat lukken met springen tussen de paarden! 24 november gaan we voor ons 90cm debuut!
Suzanne74 schreef:Wauwww zeg!
Ontzettend bedankt allemaal![]()
Durfde er al bijna niet meer aan te beginnen maar dankzij jullie heb ik er weer een heel goed gevoel over!
Nog 6 nachtjes slapen en we weten of het een match is...
Nu al zin in haha
Moet wel voor alledrie goed voelen uiteraard
Casarell schreef:Een kennisje van mij is inmiddels zelfs ZZZ geklasseerd met haar haflinger, tussen de paarden dus!
Hier het artikel wat vorig jaar in de Hoefslag stond..
https://www.dehoefslag.nl/nieuws/dressu ... sGawJaBOlc
Ben echt zo trots op ze..
Casarell schreef:Een kennisje van mij is inmiddels zelfs ZZZ geklasseerd met haar haflinger, tussen de paarden dus!
Hier het artikel wat vorig jaar in de Hoefslag stond..
https://www.dehoefslag.nl/nieuws/dressu ... sGawJaBOlc
Ben echt zo trots op ze..