ynskek schreef:Ik heb deze week nog helemaal geen proeven gehad helaas terwijl ik wel ruim de tijd heb om het een en ander te beoordelen.
Hier hetzelfde, lijkt mij leuk om aankomende tijd weer wat extra te krijgen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
P_Tries schreef:ynskek schreef:Ik heb deze week nog helemaal geen proeven gehad helaas terwijl ik wel ruim de tijd heb om het een en ander te beoordelen.
Hier hetzelfde, lijkt mij leuk om aankomende tijd weer wat extra te krijgen
Queelens schreef:Wow wat goed zeg urosa!
Ik wilde vandaag een proefje gaan rijden. Vol goede moed. Wilde zelfs met mijn goede gedrag gaan knotten. Start mijn auto niet meer.. lekker dan
urosa schreef:Ik heb mijn punten terug en nu voor het eerst eens door een jury die ik eerder heb gehad. En nu wel heel fijn want dan weet ik dat ze echt verdiend zijn, want heb namelijk 208,5![]()
Paar weken geleden reed ik bij haar 183,5 en deze proef ging ook echt veel fijner. Ben zo trots ook7 en 7,5 voor mijn keertwending, 7 voor mijn travers en geen enkele onvoldoende. Ik zit nog even op mijn roze wolk
linda2008 schreef:Queelens, wat balen zeg!!
Veertje, Lekker snel punten terug! jammer dat je je er niet in kon vinden. Toch gefeliciteerd met de winstpunt![]()
Ik had ook stille hoop op punten vandaag... maar helaasje gaat er toch een beetje van uit dat de meeste proefjes in de weekenden beoordeeld worden haha! Natuurlijk is dat een vooroordeel