@Avalon: Ik heb eigenlijk nog weinig foto's van ons samen. Sowieso nog niet van het rijden.

Dit zijn wij samen, de dag nadat ik hem heb opgehaald. (toen nog enorm gelig, inmiddels is hij een stuk witter!
Leuke clinics heb je in de planning staan! Ik heb nog nooit zoiets gedaan, vooral door óf te ver weg, of heel duur, lijkt me opzich wel super leerzaam!
@Saar88: Het is een lusitano, wordt 9 jaar dit jaar. Hij is niet zo groot, 1,55 volgens de advertentie. Maar ik ben ook niet zo heel groot (1,65m), dus dat is prima!
Qua kou is het echt herkenbaar! Het liefst sluit ik me de hele dag op in huis, met netflix, een warme deken, verwarming vol aan en warme chocolademelk!

Heldhaftig zeg; crossen! Ik vind het er altijd enorm gaaf uitzien vanaf de kant, maar krijg de bibbers als ik het zelf moet doen

Qua vervoer zie ik hier herkenbare dingen. Ik wil wel graag dit voorjaar mijn BE rijbewijs halen, maar eerst even weer wat sparen.. Dan moet ik dan nog steeds auto van mijn vader en trailer van staleigenaresse lenen. Maar dat mag wel, dan ben ik in ieder geval iets minder afhankelijk van mensen die me overal heen moeten brengen/halen.
Banjo staat vanaf vandaag tot de bak weer door is even stil. Staleigenaresse is een week weg, dus ik heb niemand die me naar de binnenbak kan brengen. Banjo is bij de vorige eigenaresse weinig tot niet langs de weg geweest, en aangezien ik een stuk langs een 60/80km weg moet, ga ik die gok niet nemen in mijn eentje...