Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
absque_dubio schreef:vec je bent dan toch heel snel het Z2 door gegaan zeg. En leuk 6 oktober weer starten, dat schiet al op.
Jouw kinderen met 7 bijna op kamers, die zijn vroeg.![]()
Michelle77 dat lijkt me lastig plannen zeg, kan je niet op zaterdag op wedstrijd? Of is hij dan ook niet thuis om op te passen? Ben het met je eens dat ook hij zal moeten inleveren, en wat ik zo lees valt dat allemaal nog best mee.
Wij hebben gister de wissels weer geprobeerd, ook de lijn van X naar hoefslag appuyeren en dan wissel. En stukjes (arbeids)pirouette en daarna wissel. Pakt ze mega fijn aan. Ze kan alleen zo enorm heet worden met de wissel, en dan daarna dus keihard in rengalop gaan.Nu weet ik dat meer mensen dat probleem hebben/hadden met de wissels, maar hoe zijn jullie daarmee omgegaan? Maar even laten gaan op standje gevaarlijk, of toch consequent terug nemen?
absque_dubio schreef:Ik heb de laatste weken voor de Hippiade de series niet meer geoefend omdat ik niet wilde dat hij in de war zou zijn op de kampioenschappen en daarvoor waren ze ook nog heel erg groen dus het is even afwachten hoe die gaan. En ik vind de overstap van de basis naar de subtop erg spannend. Voor mij is het de eerste keer dat ik het ZZZ ga overslaan.En wauw, je LT debuut. Heb je het idee toch nog niet helemaal klaar te zijn ervoor?
absque_dubio schreef:Katja begrijpelijk dan dat je er zo voor kiest.Jij kent je paard het beste, dus komt vast goed.
![]()
Lithya wat balen van de wissels zeg. Maar buiten dat nog wel hele nette punten!
Ik denk dat niemand begrijpt waarom die wissel van contra naar contra gelijk in het Z2 erin zit.
vec dat is helemaal erg, goede wissel maar niet op X..
droversrun leuk dat je weer op wedstrijd gaat! En toch gevalletje explosief?
Wat ik me nou afvraag, wat doen jullie als de wissel in de proef niet lukt? Pas later wisselen (waar je dan denk ik een 3-4 voor krijgt)? En wat als het echt niet lukt?
Mijn theorie zou zijn dat als het echt niet lukt, niet te lang wachten en dan maar een eenvoudige wissel te doen. Dan krijg ik een 0-1 voor de niet getoonde wissel, maar dan verpest ik de oefening erna tenminste niet en bewaar ik nog wat rust. Maar misschien denk ik dat helemaal verkeerd?
Gister gingen de wissels niet helemaal je van het. Links naar rechts is sowieso onze moeilijke kant. Rechts naar links gaat soepeler. Vriendje heeft toen ik eigenlijk al klaar was nog snel even gefilmd, toen ging het natuurlijk nog slechter haha. Wel leuk en handig om terug te zien. De wissel van contra naar contra ook een keer gesprongen, en dat ging eigenlijk beter dan ik had verwacht (ik had het allerergste verwacht haha). Al is het absoluut niet simpel zeg pff. Vanavond les, kijk daar toch altijd wel enorm naar uit.