[HK] B-debuut in 2017

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

morris01

Re: [HK] B-debuut in 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 20:26

De bovenste!

Pien1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 21:12

Hele fijne jaarwisseling allemaal!

Dat we in 2017 allemaal maar veel plezier aan wedstrijden mogen beleven ;-)

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 21:25

Bovenste cap inderdaad!

Ik heb op de valreep van 2016 nog even een Eskadron setje besteld :P Racing Green Big Square met oornetje. En een rijbroek voor 20 euro _O-

Overigens niet gereden vandaag want ik was weer alleen op stal. Wel gelongeerd en pony keek niet op of om als er knallen waren. Ze liep lekker door gelukkig. Morgen ga ik sowieso wel even rijden, vriendin komt langs en zij kan wel wat foto's maken :))

Edit: Vies paard!
Afbeelding

Blue_Berry

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 00:05

98xsophiex98 schreef:
Alvast een gelukkig nieuwjaar allemaal *\o/*

Welke cap vinden jullie het beste passen bij mijn jasje?
[ [url=m/iUqU3W.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Q4lJgZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

En dan bij dit jasje.
[ [url=m/oRUWI0.jpg]Afbeelding[/url] ]

Onderste cap vind ik het mooiste maar voor bij je jasje denk ik de bovenste...! welk jasje heb je?

Chabliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 18:41

hoi allemaal! ik wil me graag melden :D Ik ben Teddy, 18 jaar een rij een (sinds vandaag) 5jarige ruin, Humberto aka Humpie. Ik wil graag met hem wedstrijden starten, maar ga het heel rustig aan doen want wil alleen starten als het ook daadwerkelijk goed gaat. in februari hebben we een fnrs proefje, als dat gaat wil ik gaan kijken of ik knhs kan gaan starten. ik rij hem nu sinds september. Hij is ontzettend lief, ook met rijden, maar onder het zadel technisch erg lastig te rijden. Ik rijd hem 2x per week!

Afbeelding

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 18:50

Welkom chabliss! Leuk paardje.

Verder iedereen de beste wensen en een sportief 2017. Lekker knallen in de B zou ik zeggen.

Ik was ziek gisteren en afgelopen week ook al niet kunnen rijden. Morgen maar weer een poging doen.

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 18:59

Chabliss schreef:
hoi allemaal! ik wil me graag melden :D Ik ben Teddy, 18 jaar een rij een (sinds vandaag) 5jarige ruin, Humberto aka Humpie. Ik wil graag met hem wedstrijden starten, maar ga het heel rustig aan doen want wil alleen starten als het ook daadwerkelijk goed gaat. in februari hebben we een fnrs proefje, als dat gaat wil ik gaan kijken of ik knhs kan gaan starten. ik rij hem nu sinds september. Hij is ontzettend lief, ook met rijden, maar onder het zadel technisch erg lastig te rijden. Ik rijd hem 2x per week!

[ [url=m/Og1jyV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Welkom!
Leuke pony/paard ! :D

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 19:01

Vandaag weer gereden wou eerst miley doen maar toch maar wodan gedaan. Hij was wel een beetje druk op het begin maar na een tijdje was die fijn aan het lopen. Ook een klein sprongetje gemaakt.
Morgen ga ik ze beide doen en de zadelkamer opruimen :Y)
Ook wil ik even een foto maken van al mijn setjes. (+/- 52 :+ )

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 19:28

Ghostattack schreef:
Bovenste cap inderdaad!

Ik heb op de valreep van 2016 nog even een Eskadron setje besteld :P Racing Green Big Square met oornetje. En een rijbroek voor 20 euro _O-

Overigens niet gereden vandaag want ik was weer alleen op stal. Wel gelongeerd en pony keek niet op of om als er knallen waren. Ze liep lekker door gelukkig. Morgen ga ik sowieso wel even rijden, vriendin komt langs en zij kan wel wat foto's maken :))

Edit: Vies paard!
[ [url=m/oriSRv.jpg]Afbeelding[/url] ]

Een rijbroek voor €20,- :oo Dat doe je goed, haha.
Wij gaan donderdag naar tentenkamp van epplejeck, ben benieuwd of dat wat is.

Iemand daar wel eens geweest trouwens ?

Chabliss schreef:

[ [url=m/Og1jyV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat leuk, een leeftijdsgenootje van mijn jonkie! (denk ik, allebei een H?)
Welkom :j
Is het je eigen paard of lease je hem ?

Joltsje schreef:
Welkom chabliss! Leuk paardje.

Verder iedereen de beste wensen en een sportief 2017. Lekker knallen in de B zou ik zeggen.

Ik was ziek gisteren en afgelopen week ook al niet kunnen rijden. Morgen maar weer een poging doen.

Dankjewel, jij ook een goed 2017!
Hmpf balen, ziek op de jaarwisseling :n Beterschap!

roosjenat schreef:
Vandaag weer gereden wou eerst miley doen maar toch maar wodan gedaan. Hij was wel een beetje druk op het begin maar na een tijdje was die fijn aan het lopen. Ook een klein sprongetje gemaakt.
Morgen ga ik ze beide doen en de zadelkamer opruimen :Y)
Ook wil ik even een foto maken van al mijn setjes. (+/- 52 :+ )

52 :oo :oo effe serieus heej!

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 19:31

Ik wilde vandaag ook weer aan de slag, heb gister met beide paarden niets gedaan vanwege het geknal in de omgeving.
Het was echt super koud, min 2 en regen :brr:
Wilde eerst het jonkie doen maar deze was helemaal over de jank, snap er werkelijk waar niets van, wilde niet meelopen uit de paddock. Probeerde om te draaien en te vluchten. Uiteindelijk bij zijn stal gekregen, maar kon hem niet vast zetten want elke keer hing ie zichzelf op.
Besloten in de stal te borstelen en daarna te longeren, beest stond niet stil in de stal bleef rondjes lopen :roll:
Uiteindelijk snel een borstel eroverheen kunnen halen en als een ninja zijn peeskappen om kunnen doen.
Besloten eerst uit te laten razen voordat ik de bijzet eraan deed, hij ging helemaal uit zijn plaat. Toen hij klaar was bijgezet, wilde een stukje filmen voor jullie, maar had mn handen vol, bleef bokken en springen. Na een half uur opgegeven, aan de hand uitgestapt maar nog steeds heel erg wakker.
Misschien toch over de rooie van het vuurwerk van afgelopen nacht ?
Morgen zouden we eigenlijk gaan buiten rijden maar dat durf ik nu echt niet aan :=

Edit:

Hier nog het topic met de winterse plaatjes van afgelopen week, onderaan nog 2 foto's van mn jonkie.

[ITP] Winter wonderland met mijn oude vriend

Afbeelding

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 19:38

MonteKarlo :

Haha. 6 pony's en 4 verschillende maten. Dan gaat het al snel. Maar ik heb idd wel iets teveel setjes :+

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 19:40

MonteKarlo schreef:
Ik wilde vandaag ook weer aan de slag, heb gister met beide paarden niets gedaan vanwege het geknal in de omgeving.
Het was echt super koud, min 2 en regen :brr:
Wilde eerst het jonkie doen maar deze was helemaal over de jank, snap er werkelijk waar niets van, wilde niet meelopen uit de paddock. Probeerde om te draaien en te vluchten. Uiteindelijk bij zijn stal gekregen, maar kon hem niet vast zetten want elke keer hing ie zichzelf op.
Besloten in de stal te borstelen en daarna te longeren, beest stond niet stil in de stal bleef rondjes lopen :roll:
Uiteindelijk snel een borstel eroverheen kunnen halen en als een ninja zijn peeskappen om kunnen doen.
Besloten eerst uit te laten razen voordat ik de bijzet eraan deed, hij ging helemaal uit zijn plaat. Toen hij klaar was bijgezet, wilde een stukje filmen voor jullie, maar had mn handen vol, bleef bokken en springen. Na een half uur opgegeven, aan de hand uitgestapt maar nog steeds heel erg wakker.
Misschien toch over de rooie van het vuurwerk van afgelopen nacht ?
Morgen zouden we eigenlijk gaan buiten rijden maar dat durf ik nu echt niet aan :=

Edit:

Hier nog het topic met de winterse plaatjes van afgelopen week, onderaan nog 2 foto's van mn jonkie.

[ITP] Winter wonderland met mijn oude vriend

[ [url=m/k5YGIN.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zou best kunnen dat hij daarom zo over de rooie was!. 2 van ons waren ook ontzettend druk.

Wel een leuke foto!

morris01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 19:41

Welkom chabliss!

Roosjenat serieus 52 setjes =:)

Balen montekarlo! Was het erg heftig het vuurwerk bij jullie?

Beterschap joltsje geen goed begin...

Ik ben vandaag weer bij mijn draakje geweest en het ging op 1 hapering na super! Zit nog wel wat werk naar gaat de goede kant op!

Klein stukje film..

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 19:49

roosjenat schreef:
MonteKarlo :

Haha. 6 pony's en 4 verschillende maten. Dan gaat het al snel. Maar ik heb idd wel iets teveel setjes :+

Oke, klinkt wel als een goede reden haha :D

---

@ roosjenat dankjewel!

---
morris01 schreef:
Welkom chabliss!

Ik ben vandaag weer bij mijn draakje geweest en het ging op 1 hapering na super! Zit nog wel wat werk naar gaat de goede kant op!

Klein stukje film..

[ Video ]

Naar mijn idee niet, zeker omdat het mistig was werd er minder afgestoken, maar het was wel zijn eerste oud en nieuw bij ons, weet natuurlijk niet wat hij gewend is.

Ziet er al goed uit op de film!
Je hebt er 2 ? Jij was ook van die grote tinker toch ?

98xsophiex98

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 20:25

Blue_berry, dat is de couture hippique fashion dacht ik.
Chabliss, welkom. Leuk paardje!
Joltsje, beterschap!
Roosjenat, 52 setjes?! Dat zijn er een hele bult, maar wel heel leuk!
Montecarlo, het kan idd wel dat ze door het vuurwerk drukker zijn.
Morris01, ziet er goed uit.

Vanmorgen even kort gereden, draakje liep weer fijn. Als ik niet aan het prutsen ben gaat het goed. Morgen als ik tijd heb even naar de ruitersportzaak kijken voor een nieuwe cap.

morris01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 20:30

MonteKarlo schreef:
roosjenat schreef:
MonteKarlo :

Oke, klinkt wel als een goede reden haha :D

---

@ roosjenat dankjewel!

---
morris01 schreef:
Welkom chabliss!

Klein stukje film..

[ Video ]

Naar mijn idee niet, zeker omdat het mistig was werd er minder afgestoken, maar het was wel zijn eerste oud en nieuw bij ons, weet natuurlijk niet wat hij gewend is.

Ziet er al goed uit op de film!
Je hebt er 2 ? Jij was ook van die grote tinker toch ?

3 paarden, de grote tinker idd en nog een kleinere versie maar daar rijd mijn dochter meestal op en Fay dan nog.

Yevrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 20:36

Morgen een oefendressuur guys, het rijden gaat lekker maar het rijden van de proef is een drama. Dan komt hij lekker in protest. We gaan het zien morgen...

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 20:37

Harvey1 schreef:
Morgen een oefendressuur guys, het rijden gaat lekker maar het rijden van de proef is een drama. Dan komt hij lekker in protest. We gaan het zien morgen...

succes!

morris01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 20:51

Succes Harvey1!

Pien1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 21:01

WoW 52 setjes! Dat is echt veel.
Vandaag ff lekker gelongeerd. Beentjes laten strekken en ontspannen.
Succes harvey!

Chabliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 21:24

hi meiden, bedankt voor het welkom!
het is een paard haha, hij is zo'n 1.68 denk ik.
En ik lease hem! En idd een H'tje :)

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 14:16

Vanmorgen even de camera gepakt *-:)

Afbeelding

Ga de fotos vanmiddag op mijn laptop zetten, zal dan nog wat plaatsen als jullie dat leuk vinden om te zien :P

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 14:20

Leuk MonteKarlo! Foto's zijn altijd goed toch :D

Ik heb de afgelopen week voornamelijk gelongeerd en los gegooid in de bak. Vanaf vandaag gaan we de training weer terug oppakken, als Zara meewerkt tenminste. Het is en blijft een merrie, dus ik kan prima planningen maken.. Maar die lopen altijd mis :') Wel twijfel ik om 5 februari een BB wedstrijd mee te pakken bij de vereniging hier paar honderd meter verderop. Betekent wel dat ik in een maand de galop moet bevestigen onder het zadel. Ze kan het wel, met een andere ruiter, maar met mij nog niet gedaan.

Mijn planning is nu dus:
-Januari training stevig oppakken
-Eventueel 5 februari BB meerijden
-Anders: 6 maart BB rijden OF 6 maart officieel B-debuut.
-Zomer: KNHS instructieweek allround

Pien1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 14:41

Mooie foto montekarlo!
Ghostattack: spannend maar komt vast goed! Mijne heeft ook moeite met (rechter) galop maar ik ga toch op wedstrijd. Wil gewoon kilometers maken. Toen ik beide keren bb punten haalde die in B winstpunten op zouden leveren dacht ik tja toch maar gaan ;-) succes!

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 17:10

Ghostattack schreef:
Leuk MonteKarlo! Foto's zijn altijd goed toch :D

Ik heb de afgelopen week voornamelijk gelongeerd en los gegooid in de bak. Vanaf vandaag gaan we de training weer terug oppakken, als Zara meewerkt tenminste. Het is en blijft een merrie, dus ik kan prima planningen maken.. Maar die lopen altijd mis :') Wel twijfel ik om 5 februari een BB wedstrijd mee te pakken bij de vereniging hier paar honderd meter verderop. Betekent wel dat ik in een maand de galop moet bevestigen onder het zadel. Ze kan het wel, met een andere ruiter, maar met mij nog niet gedaan.

Mijn planning is nu dus:
-Januari training stevig oppakken
-Eventueel 5 februari BB meerijden
-Anders: 6 maart BB rijden OF 6 maart officieel B-debuut.
-Zomer: KNHS instructieweek allround

Oh leuk een instructieweek! Ik ging ook naar de allround maar komend jaar ga ik niet, omdat we ons jonkie voor de kar willen laten beleren :j
En die oude kan het denk ik niet heel goed meer aan ondanks dat hij het wel heel erg leuk zou vinden.
6 maart!! Ik ga 4 maart als alles goed verloopt mn debuut maken, leuk!