Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
. Maar gewoon door gereden en eigenlijk veel minder gaan doen en toen werd hij echt fijn
. Morgen rondje springen! 
, maar dat zit er niet meer in, 6 april is ons eerste rondje buiten alweer.
heb vorig jaar in en outdoor niet mee gedaan en wil nu gewoon een x proberen xd.
) heb ook niet gegallopeerd maar ze moest gwn even loslaten... uiteindelijk lukte dat ook wel
, ik had les in de buitenbak (met dit ronduit geweldige weer!) en hij begon echt fijn en relaxed maar toen werd het hem te moeilijk en toen werd het toch een draak
. Maar we zijn goed geëindigd en ik kan er dan ook wel om lachen gelukkig. 
lina1998 schreef:Ohw wat verveld lisanne
Drossie ging goed vandaag! Baas had meer spierpijn dan hij volgens mij
. Maar helaas, ik ben te groot & ze is gelukkig bij haar nieuwe baasjes. Ik krijg binnenkort wel een mooie armband met haar staartharen erin
.
) met de juiste begeleiding, een hoop geduld en een berg vertrouwen kom je echt ver!
Buono staat nog mank en toen de dierenarts voor een ander paard kwam heeft ie hem even bekeken en helaas nog heel onregelematig rechts vanvoor...
hopen dat het weer maar snel beter wordt! IlBuono schreef:Hier slecht nieuwsBuono staat nog mank en toen de dierenarts voor een ander paard kwam heeft ie hem even bekeken en helaas nog heel onregelematig rechts vanvoor...
Opnieuw inspuiten heeft geen zin en een operatie vinden we zelf echt geen goed idee dus nog een paar weken aankijken en anders heeft hij zijn pensioen verdiend...

en nu nog hopen dat het morgen fatsoenlijk weer is, dan nog een dagje naar de cross! 
werd helemaal gelanceerd
gaat goed, ben er weer opgegaan en oefening opnieuw gedaan, maar ik heb me toch een spierpijn! Was niet van mijn eigen paard overigens.
.
)