Kom kijken op het NK Dressuur! Finale van de Lichte Tour kur op muziek en in de pauze is er een showprogramma waar wij (sharon en ik) met de quadrille uit de regio mogen rijden! Leuk toch?
Oh en het is in het Haarlemmermeerse bos, best lekker om daar met dit weer een hapje te eten/drinken aan het meer!
(Genoeg reclame?
) 
maar goed, ondanks dat er veel ruimte voor verbetering is heb ik wéér genoten van het rijden en ben er wel achter dat als ik iig van het rijden genoten heb de rest me niet zo heel veel meer kan schelen. Zolang ik er nog van geniet blijven we het gewoon proberen.
dus hebben ze er twee proeven van gemaakt. Die proef moet ik volgend jaar ook rijden en ik dacht, toch even kijken hoe dat zit met de concurrentie
Door de hitte werd hij erg vervelend, maar ik wou hem met losrijden ook niet al te veel achter de broek aan zitten omdat hij anders al op was voordat we uberhaupt de ring in moesten, en dan komt er al helemaal niks fatsoenlijks meer uit. Ook liep het heel erg in, dus voordat ik hem een beetje in het gareel had moesten we de baan in. Hierdoor werd het allemaal wat slordig en was zijn achterhand nog een beetje lui. De wissels die thuis 8 van de 10 keer goed gaan, ging 1 van de 8 keer goed. Dus ik had 185 en 187, wat begrijpelijk was. Dus meer trainen en nog maar een keer hc starten de volgende keer
Dus we gaan weer hard aan het trainen
toen lag ik nog lekker te slapen