Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sharon_quiz schreef:Hoi Men_Sven. Wat gaat er dan niet goed op wedstrijd? Heb je last van spanning? Ben je wel al begonnen aan de Z2 oefeningen?
horseyfries schreef:Ik ga volgende week lekker weer een weekje Academy Bartels doen, puntjes op de i zetten en dan in december me maar weer eens wagen aan een Grand Prix. Oefening baart kunst hoop ik...![]()
Zaterdagavond ga ik trouwens optreden op Paard en Koets in Den Bosch, gaan er nog mensen naartoe?
horseyfries schreef:DaisyB94, zou jij deze maand niet Bent Branderup clinic doen? Of was dat iemand anders? Ben heel benieuwd of daar vernieuwende inzichten uitkomen!
Ik ga volgende week lekker weer een weekje Academy Bartels doen, puntjes op de i zetten en dan in december me maar weer eens wagen aan een Grand Prix. Oefening baart kunst hoop ik...![]()
Zaterdagavond ga ik trouwens optreden op Paard en Koets in Den Bosch, gaan er nog mensen naartoe?
horseyfries schreef:Mijn instructrice werkt ook bij Bartels, want da's Tineke B....hahaha
Ik neem zaterdagavond Wolter mee, om de Fries te promoten. Titel is "van Groen naar Grand Prix met een Fries". Ga het wel laten video'en en op youtube zetten, dan kunnen jullie het zien.
Inschrijving voor een proef is hier 25 euro, is niet zo gek duur, maar onze jaarlijkse licentie voor de hogere proeven is wel 225 euro.
horseyfries schreef:Ben wel benieuwd naar die theorieles, wat houd dat dan in? Moet ik denken in de richting van het Duitse Skala of heeft het daar niets mee te maken?
horseyfries schreef:Heb al veel van dit soort wervende teksten gelezen en ook al heel wat video's gezien, maar ik vind niet echt essentiële verschillen met het Skala in die gedachtengang, of het moet al zijn dat er eerder aan de verzameling wordt gewerkt en piaffe in mijn ogen soms wel op een heel vroeg moment in de opleiding wordt geintroduceerd, en ik me dan afvraag wat de logica daarachter is, maar dat vind ik niet ergens terug.
Wanted2003 schreef:Ik sluit me aan bij Udo. Allemaal veel succes en plezier. Ik rijd ook niet dit weekend.
Ben benieuwd hoe de Engelsen hem vinden Udo! Je hebt in ieder geval wel veel aanwas, velen worden al blij van een telefoontje