Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
M_i_R schreef:maar dan was het een eigen keuze geweest. Ik heb in mei coupons besteld, mijn paard heeft vervolges een blessure gekregen waardoor ik dit jaar in totaal zo'n 20 weken niet kan starten. Normaal is dit geen probleem qua coupons omdat je die het jaar erna nog net zo makkelijk kan gebruiken en heb ik dus helemaal niet veel te veel coupons besteld. Maar omdat de KNHS het ineens op de heupen heeft gekregen moet ik en maar genoegen meenemen dat dit de gang van zaken is? dit vind ik de omgekeerde wereld, ZIJ willen het anders dan hoeven WIJ hun administratieve problemen toch niet op te lossen?
berdien85 schreef:Als ze er al langer mee bezig zijn, vraag ik me toch af waarom ze hier niet eerder mee gekomen zijn.. Dan had iedereen daar rekening mee kunnen houden.
M_i_R schreef:"ja mevrouw, we weten dat u dit jaar een cadeaubon heeft gekocht die nog minstens een jaar geldig zou moeten zijn, maar we hebben gewoon besloten vanaf 1 januari daar mee op te houden. Maar we gaan er vanuit dat dit geen probleem zal zijn."
M_i_R schreef:Nee dat doe ik niet. Ik zeg dat het iets is waarmee je volgens de verkoper gedurende een bepaalde periode recht hebt op iets in dit geval, bij tijdige inschrijving, een wedstrijdstart die correct administratief wordt afgehandeld. De verkoper bedenkt ineens dat hij een andere manier heeft gevonden om dit handiger aan te pakken besluit het oude systeem overboord te gooien.
ponyparadijs schreef:Een coupons is eigenlijk niets meer dan een officieel document waarop jury's en organisaties kunnen aangeven dat jij wel of niet een winst punt hebt gereden. Dit zegt niets over een wedstrijdstart.
M_i_R schreef:om het af te leren dan: niet over start, maar wel over de administratieve afhandeling van de start
(art 38 en 39 van het alg. wedstrijd reglement)
tav de geldigheid van de startcoupons kan ik enkel vinden dat het aanpassen van andere gegevens dan adres en telefoonnummer leidt tot administratief verzuim maar kan nergens vinden dat er een beperkte houdbaarheid aan verbonden zou zijn. Misschien leuk voor jou om uit te zoeken
berdien85 schreef:Als ze er al langer mee bezig zijn, vraag ik me toch af waarom ze hier niet eerder mee gekomen zijn.. Dan had iedereen daar rekening mee kunnen houden.