Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en knappe prestatie hoor, super dichtbij die 60 procent zo voor de eerste keer!! Kun je nog een keer starten of is het wedstrijd seizoen alweer bijna klaar daar?urosa schreef:SW, wat gaaf die foto bij de bloemenen knappe prestatie hoor, super dichtbij die 60 procent zo voor de eerste keer!! Kun je nog een keer starten of is het wedstrijd seizoen alweer bijna klaar daar?
wat een geld!! Wel leuk dat je sowieso wat jonge paarden gaat starten. En best intensief weekend als je dan 4 proeven met 1 paard moet starten! Kun je dan ook gewoon kiezen 1 proef te starten? Kun je die 3de ook mooi vermijden? Of haal je dan geen winstpunt?
Helaas lukte rijden niet zoals ik wilde omdat ik nog weinig kan, maar ze was wel heel braaf en lief voor me. Hopelijk werkt mijn lijf morgen weer beter mee, komt m'n zusje namelijk foto's maken van Kristall en mij. Kijk ik erg naar uit, van Karel al heel veel mooie foto's maar van Kristall onder het zadel nog niks zonder spanning

Laura1982 schreef:Maar wat een geld voor een weekend concours pfff echt voor de elite
urosa schreef:En best intensief weekend als je dan 4 proeven met 1 paard moet starten! Kun je dan ook gewoon kiezen 1 proef te starten? Kun je die 3de ook mooi vermijden? Of haal je dan geen winstpunt?
maar wel beter te doen. En zonde dat door het hoge startgeld de sport een soort van kapot gemaakt wordt, hopelijk gaan ze dingen bij jullie bond nog eens hervormen! En interessant wat meer informatie over de wedstrijden daar! En hopelijk mag je Roz dan op die manier meenemen, scheelt een boel!
echt, dude je bent 19 gedraag je
Daarna wel fijn nog een paar dingen kunnen doen maar had ie de tank natuurlijk al aardig leeg
Nog 2 te gaan, en in december ga ik meerijden met de indoor selecties. Volgens mij ben ik echt kansloos, maar vind het toch wel een leuke uitdaging en om hem te laten zien op ook de grote wedstrijden omdat ik het zo knap vind hoe hij het doet
Na selecties wel lekker weer naar de normale wedstrijden in de buurt
nog even 2 maanden hard oefenen en dan maar kijken hoe het gaat. urosa schreef:Kim, echt heel knap gedaan van jullie!
SW, hoe is het daar en met Roz? Heb je uiteindelijk de wedstrijd nog kunnen rijden?
Laura, nog wedstrijden met Ilias gepland?
Met Karel doe ik nu mee aan een competitie, 1ste gehad. Was nogal frustrerend met 209 punten voor een fijne proefNog 2 te gaan, en in december ga ik meerijden met de indoor selecties. Volgens mij ben ik echt kansloos, maar vind het toch wel een leuke uitdaging en om hem te laten zien op ook de grote wedstrijden omdat ik het zo knap vind hoe hij het doet
Na selecties wel lekker weer naar de normale wedstrijden in de buurt
![]()
Kristall heb ik ons Z1 debuut opgegevennog even 2 maanden hard oefenen en dan maar kijken hoe het gaat.

urosa schreef:SW, hoe is het daar en met Roz? Heb je uiteindelijk de wedstrijd nog kunnen rijden?
Nee hoor, super super tof dat het je gewoon gelukt is! Wanneer heb je de volgende staan?