absque_dubio schreef:Estribo schreef:Nouja! Ik krijg dus deze pagina via de KNHS website. Als ik op jouw link klik krijg ik ineens wel de Z klasses te zien. Raar!
https://paardrijden.nl/criteria
Thanks iig!
Was dat je enige vraag, of kwam je ook mee posten in dit topic?
Ik wil wel meekletsen hoor. Voorlopig heb ik geen wedstrijden op de planning staan.

Maar leuk gesprek had met de jury erna. Die was eigenlijk best positief en had gedacht dat de eerste proef wel winst was geweest (ze tellen zelf niet op dus ze wist de uitslag niet?). Kon me ook wel vinden in alles wat ze zei, maar vond het wat laag gepunt. Kreeg wel complimenten over het vriendelijke beeld, en zo wil ik ook graag rijden dus dat vond ik wel leuk. Er waren de hele dag ook maar 5 winstpunten gereden, dus de lat legde ze hoog. Maargoed het was weer een mooie en leerzame ervaring. Op naar de 13 februari, dan gaan we weer

) dat talent hebben, maar ik hoop allereerst dat ze gewoon heel blijft. Dat zou voor de verandering eens heel prettig zijn…
en toen hij hem erop legde zag je gelijk dat hij als een huis lag. Zo ontzettend blij mee, ik voel dat ik weer veel meer in het midden van mijn zadel zit, dus weer op naar veel fijne kilometers.
. Stiekem toch wel verliefd op mijn knappe 20 jarige!