Ik kan het normaal wel redelijk inschatten. Maargoed het blijft een jury sport. Iedereen let toch op andere dingen. Knabstrupper die ik rijd is niet zo groot, wat compact en neerwaarts. Maar we rijden alles wel netjes. Nu had ik de laatste keer iemand die duidelijk wat meer het technisch goed rijden waardeert (200, en ze noemde dat ook op het protocol) maar ook eens iemand gehad die meer op het plaatje en de gangen let (182) voor twee proeven waar niet veel verschil inzat. Gemiddeld scoorden we over de 190. En uitschieters naar boven of naar beneden horen er (helaas voor de laatste

Niwla: fijn dat het geregeld is met het paspoort!
_Gerdien_ gave merrie heb je! Spiekte even in je profiel en ook mooi bloed! Rij dan wel een Knabstupper nu maar blijf wel KWPN fan ergens

Laura2008: Jammer zeg! Herken het gevoel. De teleurstelling moet even zakken, maar met zulke punten kun je echt wel op wedstrijd hoor! Je zei zelf ook nog dat het niet helemaal lekker ging en je niet verwachtte dat ze zo op vreemd terrein zou doen. Als er een andere jury had gekeken had je dan zomaar net wel winst kunnen hebben.
Estell_ mooie score! 2 winstpunten

Kirstenhorse: succes met opnemen! Gaat vast goed komen

Kara: vervelend zeg! Lastig om wat over te zeggen zo zonder beeld. Vind het ook wel heftig gedrag. Wat zegt je instructrice/instructeur ervan?
Imaginaerum schreef:Ik probeer altijd maar te denken dat je soms niet de punten krijgt die je verdient en soms niet de punten verdient die je krijgt.
Zolang je maar kritisch blijft op je eigen rijden en doortraint met respect voor je paard en een goede instructeur, dan komt het vast wel goed.
Precies, zo denk ik ook. Zelf ook ontzettend perfectionistisch, dus ik herken die onzekerheid ook wel