Ik zeg niets Welke parcoursbouwer hadden jullie les van? Bij ons deed Kris van Gelder het toen, heel leuk! Heb zelf ook de parcoursbouw opleiding gedaan, maar uiteindelijk afgezien van de stages, omdat ik het erg druk kreeg met werk
Wat balen Lithya! waar zou je ook alweer heen?
Anne_GTI
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten
En dan bedoelt ze in het nieuwe reglement sinds 1 april
Lithya
Geplaatst: 10-07-15 18:32
Triple is toch de vreemde eend in de bijt? Volgens de knhs mag een triple 20 cm breder zijn dan hoog. Net nagekeken.
Zou naar Bali en lombok. Dus als iemand omgeving Wolvega nog gaat trainen in het bos: hou mij aanbevolen.
2 fasen kan op 3 manieren sinds 1 april Een twee fasen met een tweede fase volgens tabel A, een twee fasen met een tweede fase volgens tabel C en een twee fasen ‘speciaal’ waarbij altijd de tweede fase mag worden gereden (mits niet uitgesloten in de eerste fase) en waarbij het klassement wordt opgemaakt over de fouten behaald over beide fasen.
Laatst bijgewerkt door Lithya op 10-07-15 18:38, in het totaal 3 keer bewerkt
Anne_GTI
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten
Geplaatst: 10-07-15 18:33
gomir schreef:
En dan bedoelt ze in het nieuwe reglement sinds 1 april
Aaah ik wist dat dus niet hè??!! Haha maar gelden die stops dan op 1 hindernis of op twee verschillende? Dus bv op hindernis 4 één stop = 4 en op hindernis 6 = 8 straf? Of dan weer 4?
Lithya
Geplaatst: 10-07-15 19:50
Nee altijd 1e stop is 4, 2e 8, 3e ticket naar huis in de b en l
Lithya
Geplaatst: 10-07-15 19:50
Oke. En wat mag je als omroep niet doen mbt barrage?
Ik mag in Bakkeveen dit jaar weer omroepen, vorig jaar was de omroeper plotseling verhinderd en toen heb ik naast het jureren ook omgeroepen. Ging blijkbaar wel goed, want nu mag ik weer
Ik roep regelmatig om... Eerder in hellendoorn en nu veel in luttenberg! Heb ook 3 jaar op t scholenconcours van de Groeneveld om geroepen in Ermelo...
Anne_GTI
Geplaatst: 10-07-15 23:13
Lachen Gomir Ik heb het ook weleens gedaan tijdens de zwolse paardendagen. Bert moest ook weleens pauze... soms 3 dingen tegelijk. Secretariaat, scorebord en omroepen tegelijk kan best met dressuur. Maar 5 coupons ben je zo mee klaar en dan kon ik weer rustig de volgende dressuurhengst kijken.
Wauw ben gewoon kringkampioen L springen geworden!! Eerste selectie 3de, en nu was ik 1ste Had ik echt niet verwacht! Maandje geleden weer voor het eerst gestart na een jaar en nu dit!