Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
urosa schreef:Ik heb gewoon mijn punten alen ik moest even 2x kijken maar gewoon 200 gereden
Echt super blij meewe mogen nu dus M1 starten. Als ik straks rustig ben protocol maar even goed bekijken
estell__ schreef:urosa schreef:Ik heb gewoon mijn punten alen ik moest even 2x kijken maar gewoon 200 gereden
Echt super blij meewe mogen nu dus M1 starten. Als ik straks rustig ben protocol maar even goed bekijken
Ik wilde heel flauw doenmaar dat zou niet eerlijk zijn omdat ik het echt súper tof voor je vindt! Gefeliciteerd!!!
Wat een gaaf moment!
linda2008 schreef:desertorchid jammer! Op naar de volgende.
Waren dat punten van 23/7 of 30/7? Jemig dan word ik nog ongeduldiger![]()
hahaha
urosa schreef:DesertOrchid: wat jammer zeg! Je zit er ook zo dichtbij. Hoe is de operatie trouwens gegaan? Mag je snel weer paardrijden of lig je er een tijdje uit?
urosa schreef:BedanktDat ik woensdag pas zou kijken of dat ik nu een jury heb die ons gunstig was gezind
Heb ook 2x gehad dat we echt wel streng zijn beoordeeld dus dat laatste is nu mooi in balans haha
estell__ schreef:Ik wilde zeggen dat je omdat je zo snel je punten hebt nu niet meer mee mag praten hiermaar dat was een grapje uiteraard hahaha!
urosa schreef:estell__ schreef:Ik wilde zeggen dat je omdat je zo snel je punten hebt nu niet meer mee mag praten hiermaar dat was een grapje uiteraard hahaha!
het is ook wel belachelijk snel,volgens mij ben ik de eerste hier die de punten van de 30ste al heeft. Maar iets langer dan 24 uur hoeven 'wachten'. Voel me bijna schuldig tegenover mensen die eerder hebben ingeleverd
![]()
linda2008 schreef:Harvey, oh man man respect voor je geduld!
Merel, haha doe jij er even een schepje bovenopwelke klasse(s) heb je gekregen?
Fetje, Gefeliciteerd met je behaalde resultaten en welkom in het topic. Het is een lekker actief topic (ik hou dr van)
MerelV schreef:linda2008 schreef:Harvey, oh man man respect voor je geduld!
Fetje, Gefeliciteerd met je behaalde resultaten en welkom in het topic. Het is een lekker actief topic (ik hou dr van)
Beetje pesten moet kunnen toch. Ik vind het erg leuk te lezen hoe enthousiast jullie zijn! Ik heb deze keer L1 paarden gekregen.
MerelV schreef:linda2008 schreef:Harvey, oh man man respect voor je geduld!
Beetje pesten moet kunnen toch. Ik vind het erg leuk te lezen hoe enthousiast jullie zijn! Ik heb deze keer L1 paarden gekregen.
xRoossie95 schreef:Ik was vorige week ook voor het eerst door een bokker gejureerd. Was precies het filmpje dat hij net voor binnenkomst stil ging staan om ff lekker te poepenheb ik hier mn image ook weer goed gezet
![]()