Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

linda2008

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 18:07

Urosa, wauw gefeliciteerd!!!!!

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 18:09

Wauw gefeliciteerd!

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 18:30

Bedankt :D jury heeft ook echt bij elk! onderdeel uitgebreid commentaar geschreven. En ook gewoon een 4,0 voor een onderdeel dat slecht ging maar ook meerdere keren een 8,0 voor als iets echt goed ging. Dat mistte ik soms wel eens. Zo heb ik bijvoorbeeld voor de middenstap een 8,0 en daar staat bij: "mooi verruimd, zou iets energieker mogen (voor de volgende klasse)" zo leuk <3 Ben er super blij mee *\o/* Mooiere afsluiter had ik niet kunnen bedenken. Morgen de KNHS maar bellen de rest om te zetten naar de M1.
Laatst bijgewerkt door urosa op 28-07-20 18:32, in het totaal 1 keer bewerkt

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 18:31

urosa schreef:
Ik heb gewoon mijn punten al :oo en ik moest even 2x kijken maar gewoon 200 gereden :wow:

Echt super blij mee **\O/** we mogen nu dus M1 starten. Als ik straks rustig ben protocol maar even goed bekijken :):)

Ik wilde heel flauw doen :)) maar dat zou niet eerlijk zijn omdat ik het echt súper tof voor je vindt! Gefeliciteerd!!!

Wat een gaaf moment!

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 18:37

estell__ schreef:
urosa schreef:
Ik heb gewoon mijn punten al :oo en ik moest even 2x kijken maar gewoon 200 gereden :wow:

Echt super blij mee **\O/** we mogen nu dus M1 starten. Als ik straks rustig ben protocol maar even goed bekijken :):)

Ik wilde heel flauw doen :)) maar dat zou niet eerlijk zijn omdat ik het echt súper tof voor je vindt! Gefeliciteerd!!!

Wat een gaaf moment!

Bedankt :D Dat ik woensdag pas zou kijken of dat ik nu een jury heb die ons gunstig was gezind :')

Heb ook 2x gehad dat we echt wel streng zijn beoordeeld dus dat laatste is nu mooi in balans haha

kincsem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 18:59

Wow, Urosa gefeliciteerd!

DesertOrchid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 19:02

Wauw mooie punten Urosa!!

Ik helaas 178 teruggekregen, ik had zelf stiekem wel een klein winstpuntje verwacht (in vergelijking met andere proeven die rond de 178 waard waren), helaas, op naar de volgende!!

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 19:09

desertorchid jammer! Op naar de volgende.
Waren dat punten van 23/7 of 30/7? Jemig dan word ik nog ongeduldiger :o := hahaha

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 19:12

DesertOrchid: wat jammer zeg! Je zit er ook zo dichtbij. Hoe is de operatie trouwens gegaan? Mag je snel weer paardrijden of lig je er een tijdje uit?

DesertOrchid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 19:30

linda2008 schreef:
desertorchid jammer! Op naar de volgende.
Waren dat punten van 23/7 of 30/7? Jemig dan word ik nog ongeduldiger :o := hahaha

Haha van de 23e, don't worry zo snel was 't niet! 30e heb ik niet meegedaan.

urosa schreef:
DesertOrchid: wat jammer zeg! Je zit er ook zo dichtbij. Hoe is de operatie trouwens gegaan? Mag je snel weer paardrijden of lig je er een tijdje uit?

Thanks! Ja goed, het valt me mee, maar dat is ook vervelend aan de ene kant, want dan denk ik al snel dat ik alles wel weer kan doen! Ik hou me nog even gedeisd, vanmiddag gaf de hond ineens een snuk aan de riem en toen dacht ik al |( dus voorlopig stap ik maar even niet op. Maar de 6 weken die er eigenlijk voor staan ga ik denk ik niet vol maken hoor!

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 19:36

urosa schreef:
Bedankt :D Dat ik woensdag pas zou kijken of dat ik nu een jury heb die ons gunstig was gezind :')

Heb ook 2x gehad dat we echt wel streng zijn beoordeeld dus dat laatste is nu mooi in balans haha

Ik wilde zeggen dat je omdat je zo snel je punten hebt nu niet meer mee mag praten hier :)) maar dat was een grapje uiteraard hahaha!

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 19:55

estell__ schreef:
Ik wilde zeggen dat je omdat je zo snel je punten hebt nu niet meer mee mag praten hier :)) maar dat was een grapje uiteraard hahaha!

_O- het is ook wel belachelijk snel,volgens mij ben ik de eerste hier die de punten van de 30ste al heeft. Maar iets langer dan 24 uur hoeven 'wachten'. Voel me bijna schuldig tegenover mensen die eerder hebben ingeleverd :')

DesertOrchid: fijn dat het wat meevalt, maar goed dat je wel voorzichtig bent!

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 20:17

urosa schreef:
estell__ schreef:

_O- het is ook wel belachelijk snel,volgens mij ben ik de eerste hier die de punten van de 30ste al heeft. Maar iets langer dan 24 uur hoeven 'wachten'. Voel me bijna schuldig tegenover mensen die eerder hebben ingeleverd :')

Je hebt er wel voor gezorgd dat ik nu ook een refresh-tik heb ontwikkeld :') hahaha!

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 20:18

Ik heb net mijn filmpje voor de 30e ingestuurd, ben benieuwd of ik voor het weekend punten terug krijg <<)

Yevrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 20:26

Ik wacht nog op 16 en 23 juli..

MerelV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 21:21

Ik zal nog even bijdragen aan de refresh tik. Ik heb net een groepje ruiters gekregen ter beoordeling voor het event van de 30e. Ik ben op de helft, dus die gaan morgen weer terug naar de KNHS. Het zijn tot nu toe ruiters die afgelopen zondag of gisteren hebben gefilmd. Zitten in ieder geval weer leuke combinaties tussen!

Fetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 21:44

Ik lees al eventjes mee, en dat refreshen is zo herkenbaar, helemaal nu in de vakantie met wat te veel tijd. Maar ik ben duidelijk niet de enige :D

Ook vind ik het erg leuk en interessant om het ook vanuit de jurykant mee te krijgen hoe het proces werkt en hoe jullie er tegenaan kijken.

Door de online proeven zijn wij nu ook gaan starten omdat dat toch wel heel lastig was zonder eigen auto :+ . Wel hebben we omdat we straks af en toe de mogelijkheid om een auto en trailer te lenen. Maar zonder deze online proeven was dit de komende jaren waarschijnlijk nog niet begonnen. Dus ik hoop ook wel echt dat het blijft! Ik vind het echt zo leuk en ook heel fijn dat je het beeld naast je protocol kunt leggen en zo goed een beeld krijgt van wat het is wat de jury wil zien.

Omdat we nu nog de mogelijkheid hebben, zijn we sinds 5 juni elke week gestart en hebben in 6x de B uitgereden. Dit had ik zelf echt niet aan zien komen, maar we zijn vorige week toch het diepe ingesprongen en hebben een L1 proef opgenomen voor 23 Juli. Nu nog vol spanning op onze punten aan het wachten!

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 21:47

Harvey, oh man man respect voor je geduld!

Merel, haha doe jij er even een schepje bovenop :P welke klasse(s) heb je gekregen?

Fetje, Gefeliciteerd met je behaalde resultaten en welkom in het topic. Het is een lekker actief topic (ik hou dr van :)) )

MerelV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 21:49

linda2008 schreef:

Merel, haha doe jij er even een schepje bovenop :P welke klasse(s) heb je gekregen?

Fetje, Gefeliciteerd met je behaalde resultaten en welkom in het topic. Het is een lekker actief topic (ik hou dr van :)) )

Beetje pesten moet kunnen toch :P. Ik vind het erg leuk te lezen hoe enthousiast jullie zijn! Ik heb deze keer L1 paarden gekregen.

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 21:52

MerelV schreef:
linda2008 schreef:

Beetje pesten moet kunnen toch :P. Ik vind het erg leuk te lezen hoe enthousiast jullie zijn! Ik heb deze keer L1 paarden gekregen.

Die heb ik gisteren gefilmd :)) zou leuk zijn als je mij hebt :P :+

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 21:54

MerelV schreef:
linda2008 schreef:

Het is inderdaad pure enthousiasme :D het geeft echt extra spanning om zo naar de punten uit te kijken... :j (hoewel ik ze liever direct ontvang, maar dat komt door mijn ongeduldigheid haha)
Ik weet het; de kans is klein! Maar L1 paarden, zondag opgenomen... mocht je een kleine grijze fjord tegen komen........ please let me know ;)
(Vorige keer bleek ik ook gejureerd te zijn door een bokker en ik vond het super leuk om nog even wat te kunnen vragen :D )

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 21:58

Ik was vorige week ook voor het eerst door een bokker gejureerd. Was precies het filmpje dat hij net voor binnenkomst stil ging staan om ff lekker te poepen :') heb ik hier mn image ook weer goed gezet _O- =:)
Laatst bijgewerkt door xRoossie95 op 28-07-20 21:58, in het totaal 1 keer bewerkt

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 21:58

MerelV schreef:

Oké bedankt hè.
Nu kan ik het helemaal niet meer aan *huilt in een hoekje en wacht tot 09.00 morgenochtend totdat ze weer kan refreshen*

:)) :)) :))

Fetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 22:16

xRoossie95 schreef:
Ik was vorige week ook voor het eerst door een bokker gejureerd. Was precies het filmpje dat hij net voor binnenkomst stil ging staan om ff lekker te poepen :') heb ik hier mn image ook weer goed gezet _O- =:)

Dan begint de jury waarschijnlijk wel vrolijk aan je proefje!
Dat is tenminste waar ik maar op hoop elke keer bij het soms toch wel ongemakkelijke giechelige voorstel rondje voor de proef. Dan hoop ik maar dat ze mee moeten lachen :D

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 22:19

Ik vind het ook leuk dat dit topic lekker actief is haha. Zoveel leuker om te kunnen delen ook.

Heb hier hoogtepunten en dieptepunten uitgestort :')

Estell _O- _O-

Fetje :wave: leuk dat je komt melden en op deze manier ook lekker kunt starten. Snel de B doorgegaan en wat een super PR :wow: Ben benieuwd naar je punten voor de L1, hoe vond je die proef zelf gaan?

Volgens mij ben ik nog steeds niet door een bokker gejureerd.

MerelV: fijn dat je weer leuke combinaties hebt!

Yevrah: van de 16e is stiekem ook al even geleden. Hopelijk snel binnen!