Ik heb net deze besteld
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nimber schreef:Wat leuk Kim, waar had je de clinic? Ik wil eigenlijk ook wel weer eens een clinic rijden.
Nouk wat fijn dat hij hoest vrij is.
Zondag zijn wij voor de 2e keer zzzwaar gestart. Eerste proef miste hij een wissel omdat hij enorm op iets achter de jury moest loeren. Tweede proef was t gewoon net niet. Voelde als keihard werken. Tot mijn verbazing mochten we bij beide proeven naar voren komen en 2 keer de 2e prijs in ontvangst nemen. Wauw! De eerste 2 winstpunten zijn ook binnen.
Maandag liep hij helaas een balbetrapping op. Gelukkig is hij wel rad. Dinsdag wat op een trens gereden en woensdag mochten we bij de KNHS voorrijden voor de M examens. Zo komt hij nog eens ergens
wat een oliebol update. Je was er al bang voor natuurlijk. Hoe lang moet je nu stappen weer? En mag je m nog iets werken in stap of echt alleen wandelen? Als in: mag je z’n lijf nog wat in vorm houden of is ook dat niet aan de orde.. Echt rot voor jullie!
Op 5 september hebben we toen gelijk ons Z2 debuut maar gemaakt... Ging helemaal nergens over
1 hoek bij C was zó eng, dat ie daar alleen maar vol in de rem ging... Wissels stuk... Maar, vorige week zondag een nieuwe poging... En meneer was zó onwijs braaf! Geen stap verkeerd, wel wat traag en iets op de voorhand, maar een correcte proef met 210,5 en 206 punten! Onze eerste 2 puntjes in het Z2 zijn binnen

! Echt enorm genoten.
wat ontzettend balen!
Karel is para paard in opleiding
ik kan niks met mijn rechterbeen. Maar die kan ik gewoon op zit en stem rijden. Hij deed het zondag echt fijn! Lakaj doe ik ook even alleen aan de longeerlijn. Morgenavond ga ik weer proberen hoe het voelt op Karel. Valt dat mee denk ik dat donderdag voor de eerste keer op Kristall ga.
Duimen dat het vanaf nu snel de goede kant op gaat. Wel braaf met alleen stappen?
Hoe gaan de lessen? En Dries weer helemaal fit?
Fijn dat ze allemaal zo goed gaan. Ik ben heel benieuwd naar je eerste keer op Kristal.
Het wil ineens allemaal niet meer lukken. Even kijken of we hier snel doorheen komen.. Ook een drukke periode privé gehad dus dat kan ook meespelen.
Had eerst nog het idee dat ik wel selecties kon rijden, maar die lopen tot half december en je moet er 3, dat is echt nog niet aan de orde
Dus dit jaar iig lekker beetje rijden en bos of ander vreemd terrein en daarna weer verder zien 
haha, maar brave Karel! En die merrie is zo stoer, ben benieuwd over een paar maanden!
Als vanouds weer 
wat is niet normaal kunnen lopen ruk en doodvermoeiend.
Met een beetje geluk heb ik vrijdag ook uitslag van de MRI. 
Snel weer lekker lessen of juist inschrijven voor wedstrijden. Dat helpt mij in ieder geval altijd wel om de motivatie weer terug te krijgen.
was alleen een beschadiging/kneuzing te zien aan de binnenste knieband. Duurt vanaf nu nog zo'n 4-6 weken en daarna moet het klaar zijn. Heb mijn wedstrijd van as zondag nog wel even afgezegd.
Kan dus nu de andere 2 ook weer op gaan pakken. Lakaj donderdag al, en Kristall als haar been weer slank is en ze weer zuiver loopt. Ze heeft een klap gehad op haar voorbeen (bovenin). Het is wel duidelijk op de spier, dus dat lost zichzelf op als het goed is. Maar wel net balen. Hopelijk is dit nu even het laatste voor ons beiden