CGJ12 schreef:Die leefden dus in zonde.........
Branden in de hel is dan het perspectief.
Is weer duidelijk waar CGJ vandaan komt....

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
CGJ12 schreef:Die leefden dus in zonde.........
Branden in de hel is dan het perspectief.
CGJ12 schreef:amondi schreef:Dus mensen, wij zijn allemaal stekeblind!!! Ze heeft helemaal geen fouten gemaakt en ook was ze nergens uit de muziek! De KNHS heeft dat beslist en wat de KNHS beweert is altijd waar.
En als het niet waar is dan toch
Dat KNHS verslag is dat van CvA, of doet die alleen de verslagen voor IdS?
Persoonlijk kan ik er altijd heel slecht tegen dat duidelijke fouten gewoon ontkend worden na een overwinning.
Ragne schreef:Anky heeft gewoon superaanvallend gereden en haar artistieke gedeelte is gewoon iets beter dan dat van Edward. Daarom heeft ze gewonnen. En het is natuurlijk superstoer dat Edward zó dichtbij komt en dat Lingh zó geweldig loopt. Maar Anky is gewoon net ietsje beter, dat blijkt wel weer.
Ragne schreef:Anky heeft gewoon superaanvallend gereden en haar artistieke gedeelte is gewoon iets beter dan dat van Edward. Daarom heeft ze gewonnen. En het is natuurlijk superstoer dat Edward zó dichtbij komt en dat Lingh zó geweldig loopt. Maar Anky is gewoon net ietsje beter, dat blijkt wel weer.
Kaja schreef:Makkelijk gezegd hè vanaf de kant!!
Natuurlijk heb ook ik gezien dat Anky te maken had met veel spanning!
Foutjes en fouten in het draf en galopgedeelte...
De stap zoals gewoonlijk vol spanning waarbij Anky volmondig BRAAF zegt en niet te vergeten de piaffe die uiteraard beter kan!!
Maar de druk op de combinatie wordt groot en Salinero kan daar nog niet goed mee omgaan!!
Daarnaast zijn de wissels een serieus probleem, niet voor Salinero's vermogen, maar door Salinero's spanning!!
De combinatie en vooral Salinero moet groeien!!
Maar om nou te zeggen dat Lingh beter was dan Salinero??
Lingh was spectaculairder dan Salinero, dat wel maar verder.....
Zep schreef:Ragne schreef:Anky heeft gewoon superaanvallend gereden en haar artistieke gedeelte is gewoon iets beter dan dat van Edward. Daarom heeft ze gewonnen. En het is natuurlijk superstoer dat Edward zó dichtbij komt en dat Lingh zó geweldig loopt. Maar Anky is gewoon net ietsje beter, dat blijkt wel weer.
Dan vraag ik me dus toch af hoe goed je hebt zitten kijken.
Na Amsterdam en Den Bosch waren er ook geluiden dat "men"vond dat Ed boven Anky had moeten eindigen. Daar was ik het toen niet mee eens.
Nav de proeven op tv afgelopen zondag vind ik dat wel. Lingh was technisch absoluut correcter dan Salinero.
Gerrie schreef:Spijkers op laag water zoeken kan ik ook bij die 'uitgestrekte draf' van Lingh...hij komt niet eens in de buurt van de voorvoeten laat staan eroverheen?!
Ik dacht al dat ik een brilletje nodig had ...
Maar 'wij' zullen het anders zien dan de verslaggevers ter plaatse..die wel meer gekleurde verslagen op papier zetten...
amondi schreef:En dus, zou jij daar een wereldrecord aan willen geven?
Ik zat idd lekker op mijn luie gat. En toch zou ik me achteraf schamen als jury, dat ik Brendina en Lingh onder Salinero had laten eindigen.
amondi schreef:Sorrie jij begrijpt me niet, ik heb het over het geheel, niet over 1 foto, 1 momentopname. Als je die ene galopsmisser van Salinero hier neer zet......
amondi schreef:Sorrie jij begrijpt me niet, ik heb het over het geheel, niet over 1 foto, 1 momentopname. Als je die ene galopsmisser van Salinero hier neer zet......
Citaat:Las Vegas, NV – The judges may have awarded first and second to the Dutch favorites, Anky Van Grunsven and Edward Gal, but America’s sweetheart brought the house down at the 2005 FEI World Cup Dressage Final, presented by Offield Farms, April 23. McDonald and Brentina won the heart of the collective crowd—the only rider to get an instantaneous standing ovation that filled every corner of the sold-out stands.
amondi schreef:En dus, zou jij daar een wereldrecord aan willen geven?![]()
Ik zat idd lekker op mijn luie gat. En toch zou ik me achteraf schamen als jury, dat ik Brendina en Lingh onder Salinero had laten eindigen.
Kimble schreef:Maar ja ik vind Edward al snel beter dan iedereen!
DunDijk schreef:Kimble schreef:Maar ja ik vind Edward al snel beter dan iedereen!
Daar heb ik ook last van...