2x 191,5 punt gereden. Erg blij met de duidelijk stijgende lijn, inmiddels L1+9 dus we gaan maar beginnen met de voorbreiding van de L2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DiscoDipp schreef:Gefeliciteerd!!
Gaan jullie trouwens direct over bij 10/15 winst punten? Ik heb mezelf belooft om pas over te gaan als ik een stabiele lijn van 205/210 punten heb.
FleurSandro schreef:Eerste dressuurwedstrijd van het jaar is een feit!Erg fijn kunnen rijden, wel een paar dure fouten (terugvallen uit galop en een bok/spanning bij het aangaloperen oa) maar over het algemeen prima gereden. Onwijs leuke reacties gehad van omstanders, maakt je toch wel erg trots op je pony.
2x 191,5 punt gereden. Erg blij met de duidelijk stijgende lijn, inmiddels L1+9 dus we gaan maar beginnen met de voorbreiding van de L2!
[ [url=m/R4GAb7.webp]Afbeelding[/url] ]
DiscoDipp schreef:Haha jaa perfectionisme heb ik ook een handje vanIk heb ook nooit het gevoel dat we er echt klaar voor zijn terwijl ze eigenlijk altijd wel goede punten loopt
![]()
Vind het wel leuk om eens te horen hoe anderen daar over denken
DiscoDipp schreef:Gefeliciteerd!!
Gaan jullie trouwens direct over bij 10/15 winst punten? Ik heb mezelf belooft om pas over te gaan als ik een stabiele lijn van 205/210 punten heb.
Annash schreef:Oh wat gaaf! Dan kun je later ook alles terugkijken toch? Dat lijkt me ook wel een keer wat.