Gister een rondje van 2,5 uur gemaakt. Met koffie stop. Daar ice even op stal gezet en weer door.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

DiscoDipp schreef:Wij waren vandaag 5e met 198 punt van de 24 in een echt hele sterke ring! Dus dat is gunstig voor de selecties
Ik heb mijn proef een beetje slordig doorgereden, en de fut was er bij Nien een beetje uit.
Toen we de in rijbak inkwamen zakte mij de moed in de schoenen. Wát een paarden hebben ze tegenwoordig.. Echt te bizar..
Ik dacht echt dat ze mij met 2 vingers in de neus op zouden opvreten, maar het is gelukkig meegevallen.

En vaak ook nog in de duurste jasjes en caps etc. Ik rij natuurlijk ook een paard van iemand anders dus ook geen perfect passend zadel voor mij, wel zo goed mogelijk aangepast voor mij en passend voor het paard uiteraard. 

. Slipjas ook besteld en nog nieuw wedstrijdjasje... maar ik gebruik het echt vaak dus is wel handig. Is mijn werk dus vind ik het weer anders.                                                         MyWishMax schreef:Ik vind het vooral altijd grappig om tussen die betere paarden te rijden, want ons losrijden lijkt eerste kwartier nergens op. Maar ik eindig 9 van de 10 keer alsnog bovenin. Die blikken zijn wel eens grappig. Ik trek me niks meer aan van wat ik zie bij losrijden. Hiervoor had ik een veel beter paard, maar daar had ik weer hele andere moeilijke dingen mee.
Goed gedaan discodipp!
Wat heerlijk dubai, veel plezier!

MyWishMax schreef:Ach, dat doen mensen andersom ook. Als je een goed paard hebt en ze zien dat je 1 of 2 onderdelen verpest vinden mensen het ook onzin als je bovenin eindigt. En dan is het alleen maar omdat het een benenzwaaier is en jury alleen spektakel wil zien.
Gelukkig zijn de meeste mensen die ik tegen kom gewoon erg leuk. Op kleine wedstrijden, maar ook de grote. Het ligt heel vaak ook aan beide kanten, ik zie er uit alsof ik iemands kop eraf ruk maar ik wens je wel succes en maak wel een praatje als dat uitkomt. Ik heb gewoon een chagrijnige concentratie kop haha Sommige vragen verbaasd of het tijdens de proef zoveel beter ging, wat ik geen rare vraag vind als je tijdens losrijden alleen beetje in verlichte zit rond galopeert op een halve lama en ze precies dat zien

. Dat zijn de mensen die vinden dat ze zelf moet winnen want "hun paard was duur" of "ja maar ik zie er goed uit en moet je die ander zien". Onder de mensen die het echt voor werk doen valt het wel mee uit mijn ervaring, meestal zijn die voor de prijsuitreiking ook al weer weg 
. Mensen die het ook echt voor de lol doen, en gewoon lekker genieten van op wedstrijd gaan, zijn ook veel leuker. 

En heel herkenbaar.

Ik bedoelde het overigens niet lelijk wat ik zei over mensen met dure spullen, maar ik vind het zelf altijd wel wat intimiderend haha. Want als je het allemaal kan betalen heb je groot gelijk 
 Maar dat is ook mijn eigen onzekerheid, wat nergens voor nodig is want we komen prima mee.
 Maar snap wel dat als een jury echt een slechte naam heeft dat je dan niet meer start, wij hebben op stal ook een meisje die niet meer bij een bepaalde jury start want daar krijgt ze gewoon echt nooit een winstpunt, dan is het alleen maar zonde van je tijd en geld.                                                         

Prachtige cap trouwens. 

En eerlijk, een lintje krijgen voelt dan nog dubbel zo goed