Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Fleury

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 21:30

Op m'n telefoon doet hij het gewoon en kun je ook uploaden.

xJen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 21:32

WenK schreef:
Een filmpje wat tussendoor op pauze staat keur ik ook af. Kleine moeite om gewoon door te laten lopen.

In de binnenbak mag je filmen met de huidige maatregelen.

Super, bedankt voor je antwoord!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 21:39

Hartje schreef:
Helaas doet de site het bij mij en stalgenoot ook niet....
Balen want we hebben plannen om morgen te filmen.

Dat kan toch? Morgen filmen en daarna kopen en insturen?

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 22:03

Site doet het weer :)

Helaas nog steeds geen uitslag van mijn proef van maandag :(

marieke_483

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 22:36

De site doet het bij mij ook weer, maar ik kan nu al naar de beoordeling van het proefje klikken die nog niet is gegeven? Kon dit altijd al?

Ik wilde mijn vorige protocol bekijken, en kon toen links ook klikken op de event van nu. Ik kan al zien wie ik als jury heb en het protocol openen. Deze is alleen nog niet ingevuld. Nu word ik natuurlijk nog nieuwsgieriger :+

Liefsyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 22:38

Ik wacht inderdaad ook nog op uitslag, ook van afgelopen maandag. Stiekem had ik toch wel gehoopt de uitslag al binnen zou zijn. Welke klasse start jij SweetVanille?

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 22:40

Liefsyv schreef:
Ik wacht inderdaad ook nog op uitslag, ook van afgelopen maandag. Stiekem had ik toch wel gehoopt de uitslag al binnen zou zijn. Welke klasse start jij SweetVanille?

B

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 22:41

marieke_483 schreef:
De site doet het bij mij ook weer, maar ik kan nu al naar de beoordeling van het proefje klikken die nog niet is gegeven? Kon dit altijd al?

Ik wilde mijn vorige protocol bekijken, en kon toen links ook klikken op de event van nu. Ik kan al zien wie ik als jury heb en het protocol openen. Deze is alleen nog niet ingevuld. Nu word ik natuurlijk nog nieuwsgieriger :+

Nee, bij mij is het niet anders dan anders

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 22:41

marieke_483 schreef:

Grappig! Dat kon volgens mij eerder nog niet. Ik zie nu ook welke jury ik heb... maar ik zie geen blanco protocol ofzo. Ik heb trouwens in alle online events nog niet 1x dezelfde jury gehad, ik vind dat wel gaaf eigenlijk :))

marieke_483

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 22:43

linda2008 schreef:
marieke_483 schreef:

Grappig! Dat kon volgens mij eerder nog niet. Ik zie nu ook welke jury ik heb... maar ik zie geen blanco protocol ofzo. Ik heb trouwens in alle online events nog niet 1x dezelfde jury gehad, ik vind dat wel gaaf eigenlijk :))

Als je op dat vakje waar je jury staat klikt krijg je je protocol te zien :D Lijkt me niet helemaal de bedoeling, maar nu weet ik in ieder geval dat het bij een jury ligt, haha!
Ik heb ook nog niet dezelfde jury gehad, ergens wel logisch natuurlijk aangezien geheel juryland mee kan doen maar wel leuk!

editMet dat ik dit stuur heb ik de punten terug: 191! Misschien heeft het dan toch wat te maken met of de jury hem begonnen is of niet!

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 22:47

Oh! Weer wat geleerd, doorklikken naar je Edressage dashboard dan zie ik idd ook de jury die mijn proef gaat beoordelen

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 22:48

marieke_483 schreef:
Als je op dat vakje waar je jury staat klikt krijg je je protocol te zien :D Lijkt me niet helemaal de bedoeling, maar nu weet ik in ieder geval dat het bij een jury ligt, haha!
Ik heb ook nog niet dezelfde jury gehad, ergens wel logisch natuurlijk aangezien geheel juryland mee kan doen maar wel leuk!

editMet dat ik dit stuur heb ik de punten terug: 191! Misschien heeft het dan toch wat te maken met of de jury hem begonnen is of niet!

Gefeliciteerd!! Mooie score!
Ik denk inderdaad dat het daar dan mee te maken heeft want ik zie het protocol niet ;) hmm nu ga ik dat dus 100x refreshen _O-

Sita_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 22:50

Ik vraag me bijna af of iemand naar een andere proef heeft zitten te kijken dan ik. De punten liggen zover van wat ik zelf dacht vandaan. Ik heb hem zelf nogmaals beoordeeld en kom ook echt wel op wat onvoldoendes. Maar in de verste verte niet bij wat ik terug heb gekregen... terwijl de andere proefjes constant in lijn waren met wat de jury als ik hem zelf beoordeelde, met maar een paar punten verschil. :+

Eveline77

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 22:51

SweetVanille schreef:
Oh! Weer wat geleerd, doorklikken naar je Edressage dashboard dan zie ik idd ook de jury die mijn proef gaat beoordelen

Staat bij mij 15 december bij terwijl ik de 18e heb gefilmd en verstuurd. En idd al een jury.

marieke_483

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 22:56

Sita_xx schreef:
Ik vraag me bijna af of iemand naar een andere proef heeft zitten te kijken dan ik. De punten liggen zover van wat ik zelf dacht vandaan. Ik heb hem zelf nogmaals beoordeeld en kom ook echt wel op wat onvoldoendes. Maar in de verste verte niet bij wat ik terug heb gekregen... terwijl de andere proefjes constant in lijn waren met wat de jury als ik hem zelf beoordeelde, met maar een paar punten verschil. :+

Dat is nooit leuk! Kan het zijn dat de jury één bepaald iets strenger beoordeeld heeft wat normaal bijvoorbeeld meer in het geheel wordt meegenomen? Ik merk namelijk een redelijk verschil in mijn punten bij jury's die impuls zwaar(der?) wegen dan de andere "onderstreep onderdelen", kan dat bij jou ook het geval zijn?

Eveline77 schreef:
Staat bij mij 15 december bij terwijl ik de 18e heb gefilmd en verstuurd. En idd al een jury.

Stond bij mij volgens mij ook een verkeerde datum, daarom klikte ik er ook op: Ik vroeg me af waarom dat er stond :')

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 22:56

Sita, wat waren je punten en wat had je zelf verwacht? Toch kan ik me herinneren dat je het al vaker niet eens bent geweest met de beoordeling, klopt dat?

heyhallohey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 23:03

Inmiddels doet alles het weer:) Ben heel benieuwd hoelang het dit keer gaat duren. Hopelijk weer zo snel als vorige keer. Kan nog geen jury zien iig, nog eventjes geduld.

191 punten, nice Marieke! Gefeliciteerd:)

Volgende week ga ik in ieder geval weer eens even een weekje trainen, dan komt het opnemen de week erna wel weer

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-20 23:09

Ik ben wat rond gaan klikken op mijn telefoon uit nieuwsgierigheid, maar ik zie ook niks.

Ik heb ook nog niet 1x dezelfde jury gehad en heb echt al vaak meegedaan :')

Sita_xx niet leuk als het echt zo compleet anders is als je verwacht. Volgende keer weer beter!

Marieke_483, mooie punten, gefeliciteerd :D

Sita_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 23:37

linda2008 schreef:
Sita, wat waren je punten en wat had je zelf verwacht? Toch kan ik me herinneren dat je het al vaker niet eens bent geweest met de beoordeling, klopt dat?

Dat klopt wel. Mijn punten schommelen heel erg tussen de jurys met vergelijkbare proeven. Als ik hoge punten heb, hoor je me natuurlijk niet :D Ik heb het idee dat de ene jury mijn paard heel erg kan waarderen en dan krijg ik mooie punten en andere jury ziet dat dan weer heel anders terwijl de proeven bijna identiek zijn. Waardoor punten schommelen tussen de 165 en 190. Het verschil is dan zo groot terwijl je voor je gevoel en hoe ik de filmpjes vergelijk het zelfde rijdt. Meestal zou denk ik 175-185 op zijn plaats zijn.

Sita_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 23:51

@marieke

Dat zal het inderdaad zijn. Paard is drachtig en ontwikkeld de laatste weekjes ineens heel snel een flinke buik. Lijkt daardoor ook alsof ik veel verder naar voren zit met mn zadel. Op film ziet t er daardoor wel heel anders uit vind ik. Terwijl ze niet anders loopt als anders.

Blacksquad

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 00:10

Sita_xx schreef:
linda2008 schreef:

Dat klopt wel. Mijn punten schommelen heel erg tussen de jurys met vergelijkbare proeven. Als ik hoge punten heb, hoor je me natuurlijk niet :D Ik heb het idee dat de ene jury mijn paard heel erg kan waarderen en dan krijg ik mooie punten en andere jury ziet dat dan weer heel anders terwijl de proeven bijna identiek zijn. Waardoor punten schommelen tussen de 165 en 190. Het verschil is dan zo groot terwijl je voor je gevoel en hoe ik de filmpjes vergelijk het zelfde rijdt. Meestal zou denk ik 175-185 op zijn plaats zijn.

Herkenbaar, dit had ik ook: het schommelt tussen 162 en 192.. Voor mijn gevoel redelijk vergelijkbare proeven. Maargoed, ben zelf geen jury. En ik heb me er overheen gezet, vanochtend weer heerlijk gereden en gefilmd. Ik zie zelf verbeteringen, dus met goed gevoel proef ingestuurd (ook al zou het geen winst zijn). Daar gaat het tenslotte ook om :)
En wat iemand anders hier ook al opmerkte: er zijn altijd wel wat uitschieters, zowel positief als negatief, uiteindelijk gaat het om het totale beeld van zo'n seizoen en die geeft over al die proeven waarschijnlijk wel een goed beeld.

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 10:02

urosa schreef:
Dispar_Vulgo _O- zadel al binnen?

Helaas nog steeds niet :( zelfs niet 1 stapje verder in het verzendproces..
Komt vanuit Duitsland met dhl.

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 10:02

Ik heb deze week nog helemaal geen proeven gehad helaas terwijl ik wel ruim de tijd heb om het een en ander te beoordelen.

_Gerdien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 10:18

Ik heb voor t eerst een proef ingestuurd via t nieuwe platform. Het is makkelijk in gebruik.
Ik ben benieuwd wanneer het resultaat komt

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 10:55

Eveline77 schreef:
SweetVanille schreef:

Waar vind je dat? Heb volgens mij alles aan geklikt wat ik aan kon klikken, maar niks wijzer :+