Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marieke_483 schreef:De site doet het bij mij ook weer, maar ik kan nu al naar de beoordeling van het proefje klikken die nog niet is gegeven? Kon dit altijd al?
Ik wilde mijn vorige protocol bekijken, en kon toen links ook klikken op de event van nu. Ik kan al zien wie ik als jury heb en het protocol openen. Deze is alleen nog niet ingevuld. Nu word ik natuurlijk nog nieuwsgieriger
marieke_483 schreef:De site doet het bij mij ook weer, maar ik kan nu al naar de beoordeling van het proefje klikken die nog niet is gegeven? Kon dit altijd al?
Ik wilde mijn vorige protocol bekijken, en kon toen links ook klikken op de event van nu. Ik kan al zien wie ik als jury heb en het protocol openen. Deze is alleen nog niet ingevuld. Nu word ik natuurlijk nog nieuwsgieriger
linda2008 schreef:marieke_483 schreef:De site doet het bij mij ook weer, maar ik kan nu al naar de beoordeling van het proefje klikken die nog niet is gegeven? Kon dit altijd al?
Grappig! Dat kon volgens mij eerder nog niet. Ik zie nu ook welke jury ik heb... maar ik zie geen blanco protocol ofzo. Ik heb trouwens in alle online events nog niet 1x dezelfde jury gehad, ik vind dat wel gaaf eigenlijk
marieke_483 schreef:Als je op dat vakje waar je jury staat klikt krijg je je protocol te zienLijkt me niet helemaal de bedoeling, maar nu weet ik in ieder geval dat het bij een jury ligt, haha!
Ik heb ook nog niet dezelfde jury gehad, ergens wel logisch natuurlijk aangezien geheel juryland mee kan doen maar wel leuk!
editMet dat ik dit stuur heb ik de punten terug: 191! Misschien heeft het dan toch wat te maken met of de jury hem begonnen is of niet!
Sita_xx schreef:Ik vraag me bijna af of iemand naar een andere proef heeft zitten te kijken dan ik. De punten liggen zover van wat ik zelf dacht vandaan. Ik heb hem zelf nogmaals beoordeeld en kom ook echt wel op wat onvoldoendes. Maar in de verste verte niet bij wat ik terug heb gekregen... terwijl de andere proefjes constant in lijn waren met wat de jury als ik hem zelf beoordeelde, met maar een paar punten verschil.
Eveline77 schreef:Staat bij mij 15 december bij terwijl ik de 18e heb gefilmd en verstuurd. En idd al een jury.
linda2008 schreef:Sita, wat waren je punten en wat had je zelf verwacht? Toch kan ik me herinneren dat je het al vaker niet eens bent geweest met de beoordeling, klopt dat?
Sita_xx schreef:linda2008 schreef:Sita, wat waren je punten en wat had je zelf verwacht? Toch kan ik me herinneren dat je het al vaker niet eens bent geweest met de beoordeling, klopt dat?
Dat klopt wel. Mijn punten schommelen heel erg tussen de jurys met vergelijkbare proeven. Als ik hoge punten heb, hoor je me natuurlijk nietIk heb het idee dat de ene jury mijn paard heel erg kan waarderen en dan krijg ik mooie punten en andere jury ziet dat dan weer heel anders terwijl de proeven bijna identiek zijn. Waardoor punten schommelen tussen de 165 en 190. Het verschil is dan zo groot terwijl je voor je gevoel en hoe ik de filmpjes vergelijk het zelfde rijdt. Meestal zou denk ik 175-185 op zijn plaats zijn.
Eveline77 schreef:SweetVanille schreef:Oh! Weer wat geleerd, doorklikken naar je Edressage dashboard dan zie ik idd ook de jury die mijn proef gaat beoordelen
Staat bij mij 15 december bij terwijl ik de 18e heb gefilmd en verstuurd. En idd al een jury.