Gefeliciteerd met je punten!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kady1 schreef:Zouden ze moeilijk doen als de kleur in het paspoort niet klopt ???
Wij hebben een Appaloosa. In het paspoort staat Vos.... Omdat ze vos geboren is maar later is ze verkleurd naar Appaloosa.
Is zeker weten deze pony gezien ze voor het meten de chip uit lezen en de chip klopt bij de pony haha.
Kady1 schreef:Zouden ze moeilijk doen als de kleur in het paspoort niet klopt ???
Wij hebben een Appaloosa. In het paspoort staat Vos.... Omdat ze vos geboren is maar later is ze verkleurd naar Appaloosa.
Is zeker weten deze pony gezien ze voor het meten de chip uit lezen en de chip klopt bij de pony haha.
Caritas schreef:[/quote][/quote]Inmiddels is alleen vraag 1 nog van toepassing. Mag ik zelf de intro doen: het paspoort filmen, voorstelrondje, rondje paard (ook de aftekeningen onder z'n buik?) en bit, daarna m'n sporen filmen om vervolgens de camera in het statief te doen. Hierna proefje rijden, na afloop groeten en teruglopen naar de camera voor de close up? Ik heb nl geen stalgenoten, familie woont ver weg en mijn partner is fysiek beperkt.Citaat:
[16-4 13:06] KNHS:
Dat mag!
Houd je er wel rekening mee dat je de hoeken bij C ook goed mee filmt.