Vanmorgen zat ik om 10 uur op mijn oudere paard, super gave foto's kunnen maken onder een grote boom die helemaal bevroren was.
Ik wist dat ik dit met mijn jonkie niet kon doen, omdat er in dat land schapen lopen en hij die niet leuk vind haha. Echt twee werelden die paarden, met mijn oude paard heb ik namelijk even achter de schapen aan gegaloppeerd omdat ze anders het hek uit wilde
Afijn, daarna het jonkie gezadeld en naar de baan gegaan.
Hij was wat hard maar nog wel te rijden, dus opgestapt.
Het viel mij al op dat hij liever niet naar de achterkant van de baan toe wilde, hij wendde heel tijd uit zijn eigen af dus ik draaide dan een kleine volte en duwde hem wat door naar het achterste gedeelte van de baan.
Maar wat was er nou aan de hand

de zon stond op de bomen waardoor het ijs waarin de bomen bedekt waren aan het smelten was, daardoor kwamen er stukken ijs naar beneden vallen en uiteraard had hij dat weer door

dus hij draait ineens 180 graden de andere kant op en begint aan een sprint van heb ik jou daar
Het rijden was dus niet echt een succes, maar een paar foto's kunnen maken en toen hij braaf was besloten te stoppen, vind het ondertussen niet zo leuk meer dat hij klapt om het minste, dus ik heb lekker een zak nerv-control van pavo gehaald, en ga ook eens proberen met een oornetje te rijden.
Ik zal even een foto plaatsen, maar hij loopt best opgekropt en gespannen, ik zit ook wat korter in de hoop dat ik hem beter uit kon zitten
[ [url=m/8BjZBX.jpg]Afbeelding[/url] ]