[HK] Wedstrijd springende bokkers II

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

FCSA

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 22:04

Wauw, gefeliciteerd!

SimonDesteny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 22:33

Ziet er goed uit Goldie!

Leuke prijs Anne!

Pijnlijk Marijke, mijn paard ging zaterdag op mijn teen staan, die heeft nu ook een mooi tintje gekregen. :+

Mooi debuut, gefeliciteerd!

Ik hoop dat aankomende week mijn nieuwe deken binnenkomt, de 'oude' is nu echt wel versleten. :')

Vrijdag het eerste indoor concours voor mijn 4 jarige, ben benieuwd hoe die dat gaat vinden. :o

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 23:31

Bathmen zijn wij ook van de partij. Debuut in de L voor mijn dochter.

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 12:16

@Change: super van je cross debuut!

Aankomende zaterdag heb ik de eerste indoor wedstrijd van dit seizoen gepland. Maar zal vanmiddag eerst even wat sprongetjes maken en zien hoe mijn benen zich houden :P Loop sinds vandaag wel weer wat beter :)

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 18:03

Gisteren Clubkampioen geworden met springen. 2 x foutloos en een balk, maar wat ging ze fijn. <3
Afbeelding

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 19:57

Ik zit ook onder m'n steen! Laatste x dat ik op paard heb gezeten was ergens in augustus? Ultra z'n wond geneest mooi, Chall nog niet helemaal op de rit. Vriendin reed de Cantos maar komt er ook niet aan toe, jammer.
Ik heb t druk met andere dingen en het rijden lokt me ook nog niet zo :o

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 20:22

Gezellig met zn alle onder dat hunebed! :P Balen van Chall Mirthe
Gefeliciteerd Elys en Elitedeuz!
Oei Marijke, niet fijn..

Ik ben dus echt heel internet aan het afspeuren naar niet te dure laarzen voor op stal maar ik pas dus niet in die standaard maten -O- Ik heb dan de kuit van voet 36 oid nodig maar dan met voetmaat 38 :')
Dus als iemand nog leuk geprijsde laarzen weet waar ook bij maat 38 kleinere kuitmaten voorbij komen en dan niet de lengte ook kort, let me know haha

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 21:14

Mountain horse heeft ook smalle laarzen maar is maar net wat je eraan uit wil geven. Zit je toch wel op de €300 ongeveer of meer..

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 21:26

Deniro?

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 22:37

Ik heb Cavallo laarzen voor op cc en Rectiligne laarzen voor op stal (die bruine) , misschien is dat wat voor je!

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 22:41

En bedankt voor de felicitaties! Ik ben trots op mijn knappe ier! <3

En Elitedeux, gefeliciteerd!

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 23:46

Goed zoeken... ik heb voor mijn dochter nieuwe ariats gekocht voor 109 euro. Juist omdat ze geen standaard maat heeft blijven zulke laarzen vaak staan.

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 12:46

Mountain Horse heb ik, Souverein geloof ik, ook voor smelle kuiten etc.
Ik ben in elk geval super tevreden met mijn laarzen. Kosten idd wel bijna 300€

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 14:27

Ariat laarzen heb ik. Helemaal prima en niet te veel poespas :P

Gefeliciteerd Elitedeux

Anne_GTI

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 17:30

Zondag toch maar opgegeven voor Broekland. Toch nog iets van cross voor de vos.

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 19:20

Voor op stal heb ik gewoon simpele mondoni. Uuh en tja daar rijd ik eigenlijk ook concours mee :')

Vandaag het schrikdraad weer helemaal in orde gemaakt... M'n rug heeft het nu bewegen van alle kromme bewegingen die daarbij nodig waren, maar moest het nu echt doen anders mag Latte zondag niet komen van vriendlief -O- (Ik zou het ook al vanaf mei doen, dus uuh ja hij had groot gelijk O:))

Afgelopen zondag een hele leuke dag gehad bij Gomir op stal! Kennis gemaakt met Latte, heerlijk gereden op haar. Daar ga ik zoveel van leren.
Daarna lieve Cas gereden, al hadden we eerst wel een beetje issues :P :+: Het is een schat van een dier, maar als ze ook maar een beetje onder het dressuurwerk uit kan komen zal ze het ook altijd proberen :+

Nog samen met Gomir een 3 jarige voor het eerst aan de longe laten lopen.

En lekker met onze vlek geteut en gelongeerd :j

En nog heel wat paarden in handen gehad :j

Afbeelding
Latte, mijn tijdelijke paard straks :D

Afbeelding
Casje :+:

Afbeelding
Vlek <3 en Give It die heel lief kijkt :))

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 21:00

Ja mondoni heb ik ook naar gekeken vanwege de prijs haha. Dat wil ik er ong maximaal aan uit geven.

Heeft Latte stippels? Leuk!

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 21:08

Ik heb ooit de deniro tricolore gekocht als laars voor erbij. Maar nu draag ik ze altijd en die andere staan in de kast :')
Uitgebreide maattabel en fijne prijs!

Wat leuk, die spikkels :))

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 21:08

Leuke paardjes en lekker bezig lees ik!

Ik had ook altijd mondoni's maar vind het echt afraders, ik droeg ze veel en ze waren super snel kapot. Daarom heb ik toen wat meer geld uitgegeven aan wat duurdere laarzen en daar loop ik nu al een paar jaar op. Natuurlijk wel met korting gekocht. :+

Ik heb vandaag voor de lol op een speelse manier een laag kruisje meegenomen met m'n 3 jarige, hij begreep er helemaal niks van maar was zo heerlijk braaf en nuchter. Lekker dier. :D

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 22:28

Voor dressuur heb ik een paar de niros dressagio laten maken. Die komen over 2.5 week hoop ik binnen. Voor het springen heb ik mn petries nog. Maar die beginnen al aardig te slijten. Stomme coating laat los. Als ze echt af zijn wil ik daar eigenlijk nog een paar tricolor voor laten maken.

Morgen 2x2 rondjes springen. Ben benieuwd! En heel veel zin in.

Froos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 22:38

Laura, als ik jou was zou ik inderdaad voor mondoni's gaan, is betaalbaar en ze gaan een prima tijd mee!
Edit; ligt volgens mij wel aan het model dat je neemt, een stalgenootje doet nu al goed 1.5 jaar iedere dag rijden met de Kendals

Vandaag echt een rottraining gehad met de oude bok. Gister ging super, maar ik merk gewoon dat ik zelf niet enorm veel plezier meer heb in het rijden met hem en daar ga ik dan ook naar rijden. Iemand tips tegen een te sterke linkerhand? Heb zelfs al met eieren in mijn handen gereden om het te verminderen :+
Laatst bijgewerkt door Froos op 04-10-16 22:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 22:40

Wat leuk die stippels! :j

Heb vandaag voor het eerst sinds 3 weken weer springles gehad en mevrouw was erg heftig. :=
Uiteindelijk wel fijn afgesloten, morgen gaan we in de buurt ergens springen. Ga voornamelijk voor mijn vriend om hem te helpen maar neem zelf ook wat huppeltjes mee en spring even het parcours want heb dat nog niet binnen gedaan, en dan zaterdag hebben we wedstrijd. Ben heel benieuwd hoe ze het doet, voor het eerst binnen..

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 22:44

Je bent dus weer op de been leane?
Vervelend Froos! Ik haal dan altijd de "druk" van moeten er ff af. Dus gewoon lekker hobbelen waar je op dat moment zin in hebt. Meestal resulteert dat bij mij dat ik zonder zadel erop ga zitten of het bos in ga haha. Lekker niks moeten.

Tricolore lijken mij ook wel wat maar dan moet ik nog ff doorsparen haha. Heb op wedstrijd Parlanti maar die zijn denk ik met een jaar kapot als ik die iedere dag ga aandoen..

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 22:53

Ja mijn rug is de afgelopen week wel gevoeliger geweest maar het is allemaal te doen. :j
Meestal skip ik geen lessen maar heb de afgelopen weken op maandag over moeten werken dus kon dan niet meerijden. Mijn rug houdt me niet snel tegen, behalve als de fysio zegt dat het echt niet mag.

FCSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 22:54

Froos schreef:
Iemand tips tegen een te sterke linkerhand? Heb zelfs al met eieren in mijn handen gereden om het te verminderen :+

Focussen op het aannemen van rechts :)