Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
jesss_amigo schreef:Ik snap echt niet waarom dat eruit is gehaald.. Ik vond het "netjes maken" al een heel gedoe voor die ene punt maar straks krijg je dus helemaal niks meer voor al je tijd en moeite..
jesss_amigo schreef:Ik snap echt niet waarom dat eruit is gehaald.. Ik vond het "netjes maken" al een heel gedoe voor die ene punt maar straks krijg je dus helemaal niks meer voor al je tijd en moeite..
listiglistje schreef:jesss_amigo schreef:Ik snap echt niet waarom dat eruit is gehaald.. Ik vond het "netjes maken" al een heel gedoe voor die ene punt maar straks krijg je dus helemaal niks meer voor al je tijd en moeite..
Voortaan gaat het om de rijderij ipv een standaard cadeaupunt![]()
Maar ik neem aan dat je er sowieso netjes uit wil zien in de ring?
Tinkertje89 schreef:jesss_amigo schreef:Ik snap echt niet waarom dat eruit is gehaald.. Ik vond het "netjes maken" al een heel gedoe voor die ene punt maar straks krijg je dus helemaal niks meer voor al je tijd en moeite..
Dat hoord er toch gewoon bij? Ik vind dat juist altijd leuk om voor wedstrijd paard helemaal klaar te maken
, met springen maak je je paard ook netjes dan krijg je ook alleen maar in de B daar een punt voor. Ik zie totaaaal niet in waarom je dan een extra punt zou moeten krijgen. Nee hoor blij dat het weg is , ga er maar voor rijden

MariekeB schreef:Ben heel benieuwd wat er gebeurt als ik haar niet netjes meer maak. Heerlijk lijkt me dat om haar zo uit de wei te trekken, borstel eroverheen en rijden maar
witte benen wat krijt/talkpoeder en knotten heb ik in 10 minuten erin zitten!
, ik kan in een kwartier vlechten. Maar dat neemt niet weg dat hij wel netjes voor de dag komt
!
Nee dat verzorgingspunt vond ik sowieso al onzin hahaha. Yvank_ schreef:Ik snap niet eens dat je dat zou willen
Sorry maar ik vind dat het erbij hoort. Toen ik M ging starten dacht ik echt niet, zo vanaf trek ik hem uit de modder, vlecht ik niet meer en ga ik er in een oud kloffie opzitten.
haha