Ik zit nu te bedenken dat het ook wel eens iets anders kan zijn geweest. Er staat niet letterlijk over het belonen -2.. Het waren 2 proeven in dezelfde bak, ik hoefde er dus niet uit. Ik heb gegroet, beloond, en ben daarna rond gaan stappen voor de 2e proef, waarschijnlijk dus niet langs A.. Omdat mijn paard slecht aan het been was, heb ik hem even in draf gezet voor A.. Mogen ze daar dan ook -2 voor geven? Omdat het in stap moet zijn?
FriesWytske
Geplaatst: 01-03-15 13:54
Er staat wel in stap de rijbaan verlaten. Maar ze mogen dat volgens mij niet meer beoordelen. Want zodra jij hebt afgegroet, is de proef afgelopen. Misschien even een topic openen en zien wat andere juryleden ervan vinden.
simpie94
Geplaatst: 01-03-15 18:14
M1 debuut gehad. Enjoy liep erg fijn wel een paar fouten maar mag niet klagen. 194 in de eerste en tweede proef 198
Moest trouwens in de proeven nog wel denken aan die 'beloningskwestie' hier in het topic dus maar na de A beloond haha
Hier ook nog nooit wat gehoord over belonen na het afgroeten en daar neem ik altijd de tijd voor
Zo net ff met wat meer risico gereden en we zijn dik geslaagd met twee super scores van maar liefst 216 en 223 punten zijn we zomaar alweer M1 startgerechtigd!!
Ja ik ga meteen over. Oefeningen voor het M1 zitten er al goed op dus durf de overstap wel. Maar dat zal eind april ergens pas zijn hoor, hij krijgt nu eerst ff 2 weken rustig aan, beetje springen, beetje longeren en langlaag training. Daarna zien we wel verder
En ik beloon na het groeten altijd met 2 klopjes op de hals met halthouden nog en na de A met een lange teugel
Meestal moet de jury daar wel om lachen
Nies_
Geplaatst: 02-03-15 11:56
Met zulke punten moet het M1 toch ook eigenlijk geen probleem zijn!
Ik reed vroeger altijd braaf langs A, maar toen ik bedacht dat eigenlijk niemand dat deed ben ik er ook maar mee gestopt. Ik groet af, geef t beest een klopje, gooi de teugels los, stap naar C en dan ga ik gewoon zo snel mogelijk de bak uit Zoals Amber het ook doet.
Instructrice zou een rondje met 'm springen vandaag, maar ze waren vlak buiten de bak bomen aan het versnipperen. Cadiz vond dat niet zo lollig haha dus die was zichzelf beetje groot aan het maken. Instructrice vond het wel interessant en ving het even op. M'n maffie paard
Thirza
Geplaatst: 06-03-15 20:42
Wat n stoer filmpje!
Hier zou ik 15-3 m'n 2e x in de L2 gaan starten maar heb het toch maar afgezegd, heb bijna niet gereden ivm ziek zijn. En was mezelf er echt druk om aan het maken dat ik het toch nog ff uitgesteld heb naar 5 april
We hebben sinds kort n binnenbak en nu stond er van de week n spiegel in en dat vond ie toch spannend had er maar ff n foto van gemaakt.
@ Thirza: wat een knappie, fijn zeg een binnenbaan erbij. Verstandig even je L2 uitgesteld als je ziek bent geweest.
Enne thanks ben echt onwijs gek met Cadiz we hebben echt onze ogen uitgekeken! Denk dat ie z'n vakantie al lang genoeg vindt duren want de afgelopen dagen was ie lekker fris! Aankomende week ga ik weer beetje beginnen en dan daarna weer echt van start. Volgende week maandag komt de tandarts 'm nog even nakijken
Hier vanwege rhino de wedstrijd afgelast en dus maar flinke ronde bos gedaan. Ook leuk en leerzaam en heerlijk met dit weer. Benieuwd of over 2 weken wel doorgaat, wil eigenlijk nog wel wat l1 starten voordat overga