Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nies_ schreef:Precies, snap ik ook heel goed. Ik rij tegenwoordig ook maar 1 proef (of nu dan helemaal niet meer), de 2e proef gaat sowieso meestal slechter omdat ik mijn concentratie niet meer bij elkaar krijg. Soms is het 8 euro per proef, zie niet in waarom een ander 12,50 moet vragen.
Succes met je debuut!
Nee die 12,50 snapte ik ook niet! We waren maar met vier ruiters en toen ik won kreeg ik 20 euro. Hier is het ook vaak 8-10 euro. Meestal gaat mijn 2de proef juist beter. Vaak omdat ik in de 1e nog iets afwachtend ben en in de 2de weer ga rijden en mezelf een schop onder me kont geef (gelukkig is het al goed verbeterd
). In de M2 vond ik de 2e proef ook veel fijner en moest hier ook echt op scoren van mezelf. Nu met de Z proeven vind ik de 1e eik fijner, dus dat word nog wat vanavond 
12,50 heb ik nog niet meegemaakt. Ik kijk er wel altijd naar bij inschrijven, want als ik het tegenkom is het pech, dat ga ik niet betalen voor een proefje. Het moet wel leuk blijven.

Het liefst zo snel mogelijk, ben ik van dat ellendige wijken af
Blijf ik in het M1 wel weer even hangen.

)... Zijn er toevallig nog andere punten die je cijfers een boost geven? Nies_ schreef:Hulten.
Al moet ik zeggen.. De laatste uitslagen die ik gezien heb, daar staan ook mensen zonder winst op.
)