Hoe je hem aan de loop hebt, en hoe je zelf met kleine 'probleempjes' omgaat
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

).
. Wissels maak ik me niet druk om, lukt het tegen die tijd is het prima, en anders niet. De enkelvoudige wissel gaat gewoon goed. De rest van niveau vind ik ruimschoots in orde, dus we gaan er voor. Misschien toch weer eens een lesje voor die tijd (ik train voor mezelf als autodidact het laatste jaar, lessen zijn me even te duur momenteel, want ik neem liever geen les als slecht les, dus mijn instructeur is de dressuurspiegel
).S__L schreef:Ik ga denk ik in Heiloo kijken hoe het gaat. Ik doe zelf pas in april mee. Ben toch wel benieuwd!

We hebben de laatste tijd nogal last van wedstrijdspanning en dit soort dingen vind ik dan ideaal om mee te pikken. Bovendien is het heel fijn om eens te horen wat iemand anders ervan vind. Ik hoop alleen dan wel dat de instructeurs ook echt wat aandacht voor ons hebben. Ik heb toen ook meegedaan aan die selectiedag van Laurens van Lieren en dat vond ik toen zo`n enorme aanfluiting. Ik heb me toen echt afgevraagd of Laurens me wel gezien heeft!!
..
SaskiaKur schreef:Laten we de sfeer leuk houden. Snap ieder zijn standpunt maar schieten we nergens mee op. We moeten afwachten met de eerste verhalen/beelden die volgende week hun eerste selectie hebben.
ik heb het filmpje niet helemaal af gekeken vandaar
in st. Johannesga ben ik er vrij zeker van dat er wel 20 in de L zitten