Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KarinvdM schreef:Wat is daar oneerlijk aan Miss_lizje?
Je bepaalt toch zelf hoevaak je start? En bovendien, je moet nog steeds gewoon inschrijfgeld betalen.
Ik zie het probleem niet hoor!
miss_lizje schreef:@ l0esjj: die aanvulling, waar is die voor? Bedoelen ze hiermee inschrijven voor wedstrijden of inschrijven voor startkaart aanvraag?
berdien85 schreef:Sturen jullie je coupons nu al terug? Ik heb er nog wel 16.. 15 aan elkaar en 1 losse.
Maar, aangezien het nog niet 100 % zeker is, lijkt het mij nog niet verstandig die al op te sturen..
Ik vind de beslissing ook vrij snel hoor.. Het idee is natuurlijk super, maar geef je leden ook even de mogelijkheid om daar op in te spelen, toch? Een beetje klantvriendelijkheid kan ook geen kwaad.. (Scheelt volgens mij ook een hoop boze mail/brieven beantwoorden
berdien85 schreef:Oh.. nou dan heb ik daar overheen gelezen.. (Ben een weekje weggeweest) kun je me een linkje oid daarvan toesturen? Want dat verandert de zaak natuurlijk.
tisje schreef:Heeft iemand een idee of je geld terug krijg als je je coupons (in hele sets) terug stuurt als je met ingang van 1-1-2012 naar een andere vereniging gaat?
Stel je hebt nog 2 hele sets liggen, en je was eigenlijk van plan om over te stappen naar een andere vereniging, maar je wilde de coupons eerst even op maken. Maar omdat je coupons per 1-1-2012 toch niets meer waard zijn, kun je net zo goed per 1-1-2012 overstappen naar die andere vereniging en je coupons terugsturen.
Hopelijk is het duidelijk zo..
ponyparadijs schreef:Een overgangsperiode is voor de wedstrijdsecretariaten niet te doen hoor.
Het idee dat de ene wel met coupons start de ander niet. De extra administratie die ja dan krijgt om bij te houden of mensen nog wel coupons gaan opsturen. Poeh ben juist blij dat we van die ellende af zijn.
M_i_R schreef:Je zou er in dat geval voor kunnen kiezen dat mensen altijd digitaal opgeven, en dat mensen aangeven met coupon of zonder starten. Nu moeten de secretariaten tenslotte ook al bijhouden of ze de coupons binnen hebben of niet.
Mocht het KNHS de verenigingen hier niet mee willen belasten dan hadden ze er gewoon voor moeten kiezen dit gebeuren niet op stel en sprong te willen doorvoeren maar mensen een fatsoenlijke periode te geven om hun coupons op te rijden en tegelijkertijd kleinere pakketten gaan verkopen om te voorkomen dat mensen met een massa aan coupons zitten.
Als het KNHS dát ook niet wil, tja, dan moeten ze gewoon het geld teruggeven aan de mensen die nog een voorraadje hebben liggen voor bijv. de paarden die het afgelopen jaar gestart en nog in eigendom van persoon in kwestie zijn.
Aangezien ze geen van allen gedaan hebben vind ik het nu niet meer dan logisch dat veel mensen dit een vervelende gang van zaken vinden. Er zijn in dit topic een aantal mensen die het blijkbaar niet vervelend vinden om een X bedrag in de prullenbak te gooien maar ik denk dat het nog altijd aan de mensen zelf is om te bepalen waaraan en hoe ze hun geld willen 'verspillen' en dat niet door de laksheid van een organisatie die beter zou moeten weten geld 'verdwijnt' zonder dat daar een goede grond voor gevonden kan worden.
M_i_R schreef:Je zou er in dat geval voor kunnen kiezen dat mensen altijd digitaal opgeven, en dat mensen aangeven met coupon of zonder starten. Nu moeten de secretariaten tenslotte ook al bijhouden of ze de coupons binnen hebben of niet.
M_i_R schreef:Mocht het KNHS de verenigingen hier niet mee willen belasten dan hadden ze er gewoon voor moeten kiezen dit gebeuren niet op stel en sprong te willen doorvoeren maar mensen een fatsoenlijke periode te geven om hun coupons op te rijden en tegelijkertijd kleinere pakketten gaan verkopen om te voorkomen dat mensen met een massa aan coupons zitten.
M_i_R schreef:Als het KNHS dát ook niet wil, tja, dan moeten ze gewoon het geld teruggeven aan de mensen die nog een voorraadje hebben liggen voor bijv. de paarden die het afgelopen jaar gestart en nog in eigendom van persoon in kwestie zijn.
M_i_R schreef:Aangezien ze geen van allen gedaan hebben vind ik het nu niet meer dan logisch dat veel mensen dit een vervelende gang van zaken vinden. Er zijn in dit topic een aantal mensen die het blijkbaar niet vervelend vinden om een X bedrag in de prullenbak te gooien maar ik denk dat het nog altijd aan de mensen zelf is om te bepalen waaraan en hoe ze hun geld willen 'verspillen' en dat niet door de laksheid van een organisatie die beter zou moeten weten geld 'verdwijnt' zonder dat daar een goede grond voor gevonden kan worden.