Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Het was een fijn jong beest, maar hij was nog vrij groen in de ring. Wel een leuk type.Kajanus schreef:En dan nu nog de foto's met het andere paard waar ze mee door mag
maar goed, we zullen zien wat het zaterdag brengt. na de brabantse kampioenschappen moest ik hem van jef desmet echt even wat rust geven.
Ik had miss beter half juli al pavo selectie kunnen hebben, maar goed het is nu eenmaal zo. Heel veel succes Rockey! Ik denk dat ik wel even kom kijken.
) Op het blaadje zelf stond 6,5 voor de stap, wat recht achterbeen rechtsachter ? (zou volgens ons bij het exterieur moeten worden meegenomen). 7 draf (door de onrustige aanleuning was ze moeilijk te beoordelen volgens een van de juryleden), 7 galop (dat is haar beste gang!), 7 exterieur en 6,5 voor presentatie ?. Dus dat maakt twee puntjes te weinig ...
Merrie was gewoon niet in vorm en er had veel meer ingezeten. Dan heb je zelf het gevoel dat je het hebt laten liggen, terwijl er door gerenommeerde fokkers werd gezegd dat ze zeker door had moeten gaan... Miss ook niet voordelig om in een van de eerste groepen te starten... Balen dat ze gewoon een van haar slechtste dagen op de selectie van de Pavo had
Nu maar braaf proefjes oefenen met haar voor de L
Grote broer Scandic doet het erg goed in de GP
M
Mosh schreef:Zeker! Zag dat hij weer 2x de GP had gewonnen! Die van mij is ook niet zo groot, ik was er van overtuigd dat ze gegroeit was, helaas was ze nog steeds 1.61M
Gelukkig hebben jullie volgend jaar nog een kans! Wie weet zijn de punten die genoemd werden verbeterd of kunnen beter worden verbloemt. Misschien gebruikt ze haar rechterachterbeen in de stap nog niet voldoende (dat ze meer moet schanieren). Als ze echt een recht (steil) achterbeen zou hebben hadden ze dat idd bij het extrieur neer moeten zetten
Met mijn miss kiespijn
Miss dat jullie zaterdag nog in de Midden-Beemster zijn ?