Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
daffodil schreef:linn1502 schreef:Is het al zeker dat online stopt na augustus ?
Nee hoor, is nog niets over bekend. Denk ook dat gezien de recente ontwikkelingen in Belgie (extra maatregelen bij wedstrijden) ze daar heel voorzichtig in zijn om iets definitiefs te gaan roepen. Dat duurt nog wel even en het zou mij niets verbazen als ze de termijn in eerste instantie gewoon verlengen. Maar ik verwacht daar op zijn vroegst pas in september bericht van.
daffodil schreef:Voor zover ik het begrepen heb, wil het KWPN deze punten niet mee laten tellen voor de sportstand en predicaten. Dat zou voor mij geen enkele meerwaarde hebben want ik fok niet en ben dat ook niet van plan.
Punten behaald op gewone wedstrijden tellen wel mee dus als je straks 1x start in de klasse waar je dan inzit, zou dat weer opgelost moeten zijn of misschien denk ik nu te simpel! Ik heb niet heel veel verstand van alles wat met fokken te maken heeft.....dat laat ik graag aan een ander over.
Anoeska27 schreef:Ik kan mijn jury agenda vullen tot het eerste weekend van september wat online wedstrijden betreft.
urosa schreef:Sterre98: bij Gelderse is het M1+5 dus dan zou je zeker als je in de B moet beginnen met de online events een mooie slag kunnen maken. Jij rijd zeker bij Cheyenne de merries?
Sweetvanille: gefeliciteerd met je winstpunt!
Hier toch ook al weer erg benieuwd naar mijn punten haha. Maar kijken heeft nog geen zin want pas gisteren ingeleverd.
Marjolein schreef:Mijn stand is wel bijgewerkt t/m de 23e. Ik heb al 2 keer gehad dat op hetzelfde moment dan ook de punten van de week erna er stonden. Ik heb vrijdagavond ingestuurd dus het zou in het meest gunstige geval kunnen.
Fleury schreef:Marjolein schreef:Mijn stand is wel bijgewerkt t/m de 23e. Ik heb al 2 keer gehad dat op hetzelfde moment dan ook de punten van de week erna er stonden. Ik heb vrijdagavond ingestuurd dus het zou in het meest gunstige geval kunnen.
Ik dacht precies hetzelfde en dat was bij mij de vorige keren ook zo. Nu op zaterdagavond ingestuurd dus ik dacht het kan zomaar